Mulla usein mieli tyhjänä :'D Siinä kuulee vaan oman hengityksensä. Eli ihan mahdollista on.Aqua vitae kirjoitti:Mitäänajattelemattomuus, on mahdotonta. Sen voi selittää jopa pelkällä biologialla.
Mulla usein mieli tyhjänä :'D Siinä kuulee vaan oman hengityksensä. Eli ihan mahdollista on.Aqua vitae kirjoitti:Mitäänajattelemattomuus, on mahdotonta. Sen voi selittää jopa pelkällä biologialla.
Christyyh kirjoitti:Mulla usein mieli tyhjänä :'D Siinä kuulee vaan oman hengityksensä. Eli ihan mahdollista on.Aqua vitae kirjoitti:Mitäänajattelemattomuus, on mahdotonta. Sen voi selittää jopa pelkällä biologialla.
Aqua vitae kirjoitti:Mihin tällä ajattelemattomuudella sitten pyritään? Muuten kuin rauhoittumaan.
Aqua vitae kirjoitti:Christyyh kirjoitti:Mulla usein mieli tyhjänä :'D Siinä kuulee vaan oman hengityksensä. Eli ihan mahdollista on.Aqua vitae kirjoitti:Mitäänajattelemattomuus, on mahdotonta. Sen voi selittää jopa pelkällä biologialla.
Jos sinulla olisi ollut mieli todella tyhjänä, et muistaisi sitä faktaa, että kuulet oman hengityksesi. Ja siinä tilassa et muuten rekisteröisi sitäkään.
Aqua vitae kirjoitti:Olen siis käsittänyt liian konkreettisesti.
Merey Celeste kirjoitti:itse en ole kokeillut ja luulempa että ei minulle ole hyväksikään, en esin pysty rentoutumaan. mun sielussa onm noon paljon lukkoja ja niiden avaaminen on hyvin vaikeaa ja raastavaa.
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa