okei, jälleen kerran sanon ettei minulla ole hajuakaan siitä mitä aikaisemmin on puhuttu (silmäilemällä jotain mustista aukoista? ja sitten Aqua vitae ja Zrud pölisi jotain) mutta kuitenkin oma asiani tulee tässä ^^
Kertokaa ihmeessä jos täällä on jo ollut juttua
Bermudan kolmio -nimisestä kirjasta..

Itse en koko kirjaa ole lukenut (sen verran yksitoikkoista ja paljon nimeroita...) mutta ihan hyvähän se on jonkin aikaa.. kummallisia juttuja kyllä, paljon lentokoneita, laivoja yms. kadonnut selittämättömästi.

ja kaikki tarinat toistavat lähes samaa vuosi vuoden perään..
Aqua vitae kirjoitti:- Kun Bermudan Kolmiosta kerta on tällainen hypetys, niin ihan varmasti jokainen siellä uponnut laiva pääsee jonkunsorttiselle "paranormaaliblogin" etusivulle. "Bermudan kolmiossa uponnut taas yksi laiva!".
Koskaan ei katsota muualle maailmaan, jossa saattaa upota muutama kerta enemmän aluksia kuin Bermudan Kolmiossa yhteensä kolmenkymmenen vuoden aikana.
Tuo on kyllä totta

minkäs sille sitten mahtaa jos porukat katoilee siellä ja siitä tehdään suurempikin numero...
En itseasiassa edes tiedä miksi tuo bermudan kolmio minua kiehtoo, ja pakko nyt sitten mainita, että tajusin jo nyt missä se tarkalleen on

kaiken laista sitä ihminen keksiikin...
Kaikki on kummallisia >.< maailmanloppu tulee ja nyt siitä selitetään jo radiossakin O_O hui!