Sotakoira kirjoitti:Mielestäni se on ihan luonnollista ja hyväksyn homoavioliitot mutta adoptointi on jo aika kaukana luonnollisesta..
Jopelius kirjoitti:Sotakoira kirjoitti:Mielestäni se on ihan luonnollista ja hyväksyn homoavioliitot mutta adoptointi on jo aika kaukana luonnollisesta..
Adoptio muuten ehkä OK, mutta jos miettii miten sitä lasta tullaan kiusaamaan niin sen takia en kannattaisi.
Aqua vitae kirjoitti:Jopelius kirjoitti:Sotakoira kirjoitti:Mielestäni se on ihan luonnollista ja hyväksyn homoavioliitot mutta adoptointi on jo aika kaukana luonnollisesta..
Adoptio muuten ehkä OK, mutta jos miettii miten sitä lasta tullaan kiusaamaan niin sen takia en kannattaisi.
Anteeksi mutta tässä tapauksessa pitää osoittaa yhteiskuntaa, eikä adoptoivaa paria.
Melko lailla lähes jokaista kakaraa on joskus kiusattu jostain, joskus enemmän, joskus vähemmän.
Ei missään nimessä pidä alkaa tätä kautta järkeilemään.
Pahoittelen tuplia.
Koalani kirjoitti:Meidän sielu valitsee itse haluaako olla homo vai hetero tulevan elämänsä suunnittelussa astraalimaailmassa.
Koalani kirjoitti:Meidän sielu valitsee itse haluaako olla homo vai hetero tulevan elämänsä suunnittelussa astraalimaailmassa. Homoseksuaalisuus on haaste, jos ei niinkään nykyään länsimaailmassa, niin muualla kyllä. Homona oppii tulemaan vahvaksi, rakastamaan ja hoitamaan itseään, kunnioittamaan ja auttamaan muita syrjättyjä ihmisiä, taistelemaan oikeudesta, jne. Kun nää läksyt on opittu tällaisen elämän jälkeen, sielu on kasvanut ja päässyt korkeammaksi. Ja se on meidän sielun päämäärä.
Homofobit muistakoot:teidän homofobia on takuu siitä, että tulevaisuudessa teidän sielu joutuu valitsemaan syntyä homona. Eiköhän olisi mukavampi valita se, eikä joutua valitsemaan?
Mitä biseksuaaleja koskee, ne on yleensä vanhoja sieluja, jotka näkee kauneuden toisten sielussa, eikä niiden sukupuolessa. Ne on myös oppinut paasemään irti yhteiskunnan normien vaikutuksesta.
Shakaali kirjoitti:Koalani kirjoitti:Meidän sielu valitsee itse haluaako olla homo vai hetero tulevan elämänsä suunnittelussa astraalimaailmassa.
Hartsa kirjoitti:
Vaikkakin olen samaa mieltä, että ihminen itse valitsee ollako hetero vaiko homo ennen syntymäänsä tiettyjen elämänläksyjen takia, niin en oikein osaa yhtyä siihen että se olisi niinkään merkki siitä että missä kohti ollaan edistymässä.
Eihän se aina olekaan, mä puhuin yleisesti.Hartsa kirjoitti:
Läksyt tuntuisi olevan loogisinta valita niin, että niistä eniten saa irti yhden elämän aikana.. ja kun kaikki huitelee omia polkujaan niin ei se tarkoittane, että samat läksyt tulee samassa vaiheessa kehityksen polkua kaikilla.
Niin on, läksyjä tulee sekaisin ja monta kertaa niiden täytyy toistua eri muodoissa. Kaikki yhdistelmät ovat mahdollisia!Hartsa kirjoitti:
Mitä homofoobisuuteen tulee, niin tuskin kukaan foobikko fobiaansa itse valitsee, tai no, kai sekin voi olla ennen syntymää valittu läksy siinä missä homoseksuaalisuuskin, mutta niinkun fyysisellä tasolla tuskin valitsee. Jos nyt oikeasti fobiasta tai läheltä sitä puhutaan eikä jostain aivan muusta, kuten vaikka seksuaalivähemmistöjen syrjimisestä/pilkkaamisesta ihan urheilun vuoksi.
Ei tietenkään, enhän mä sitä sanonukaan. Homofobia, eli viha, tulee pelosta, siis rakkauden puutteesta. Voi tehdä upean suunnittelun tulevasta elämästään, mutta kun on kerran täällä maanpallolla, helposti tulee pelkoja, epävarmuutta, yhteiskunnan normien vaikutusta ja viha syntyy.Hartsa kirjoitti:
Biseksuaalisuudesta en osaa oikein mitään sanoa, mutta kai myös saman sukupuolen edustajan ulkonäköä/vetovoimaa voi arvostaa ilman seksuaalista kiinnostustakin.
Koalani kirjoitti:Joo, mä teen regressioita edellisiin elämiin ja sit asiat selvitetään henkioppaan kanssa, niin et traumat parantuu. Mut en oo varma, saanks mä puhua tästä tässä, sitä saattaisi pitää mainoksena.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa