Adurodiel kirjoitti:Helsingin itäpuolelta tiedän kaksi kohdetta. Toinen on Vartiokylän ja Puotilan rajalla sijaitseva vanha asuintalo (kolmi kerroksinen, kaksi rappuinen) jossa äitini asui vielä noin 3 kuukautta sitten. Hän näki kolme kertaa saman havainnon: kaksi pientä tyttöä (tumma ja vaalea) kävelivät käsikädessä keittiöstä parvekkeen ovelle. Hän havaitsi myös kahdella eri kerralla mustan kauniin kissan. Jos joku on kiinnostunut ko. paikasta voin ottaa selville osoitteen. Itse vietin (Vain) yhden yön asunnossa enkä nähnyt mitään, tosin näin tuona yönä erittäin outoa unta (olen muutenkin todella herkkä kaikenlaisille muutoksille).
Availija kirjoitti:3 Kohteessa olen kuullut omituisia ääniä ja muihinkin kummalliseen paranormaali ilmiöön olen törmännyt samassa rakennuksessa.
Kun kellariin meni lampuista alkoi pikku hiljaa häipyä virtaa ja palasimme takaisin pois kellarista jonka jälkeen ne taas toimisivat. 2 kerroksesta pysähdyin kaverini kanssa ja olin kuulevani miehen joka huusi kivusta, mutta en tiedä onko mielikuvitus ollut niin luja3 Kerroksessa olen tainnut nähdä haamun joka oli epämääräisen näköinen, mutta päätellen se taisi olla nais hahmo. 3 Kerroksesta myös löytyy jalan jäljet jotka on tehty "paskomalla lattialle"
Nuo kolme kohdetta löytyy Turusta, tosin Sairaala on jo maantasalla. Mutta sairaalasta puhuttiin, että "kun sinne joutuu ei paluuta ole"
Scarlett kirjoitti:Availija kirjoitti:3 Kohteessa olen kuullut omituisia ääniä ja muihinkin kummalliseen paranormaali ilmiöön olen törmännyt samassa rakennuksessa.
Kun kellariin meni lampuista alkoi pikku hiljaa häipyä virtaa ja palasimme takaisin pois kellarista jonka jälkeen ne taas toimisivat. 2 kerroksesta pysähdyin kaverini kanssa ja olin kuulevani miehen joka huusi kivusta, mutta en tiedä onko mielikuvitus ollut niin luja3 Kerroksessa olen tainnut nähdä haamun joka oli epämääräisen näköinen, mutta päätellen se taisi olla nais hahmo. 3 Kerroksesta myös löytyy jalan jäljet jotka on tehty "paskomalla lattialle"
Nuo kolme kohdetta löytyy Turusta, tosin Sairaala on jo maantasalla. Mutta sairaalasta puhuttiin, että "kun sinne joutuu ei paluuta ole"
"Paskomalla lattialle"? Jestas että hajosin tuolle.Ensimmäinen mikä minulle tästä tulee mieleen (varmasti monelle muullekin) on että joku spuge on käynyt vääntämässä kyykkykakat sinne ja kävellyt päältä. Siitä ne "paskaiset" jäljet on todennäköisesti syntyneet. En usko että kummituksilla on öhm...sellaista ruumiintoimintoa sillä heillä ei ole fyysistä ruumistakaan. Toki sinne on voinut joku muukin elävä, eläin tai ihminen käydä kakkimassa ja joku on talsinut päältä jättäen "paskaiset" jäljet. Ties vaikka olisit itse tepastellut päältä.
No, nyt lopetan. Tämä oli vaan hauska juttu lainausmerkkeineen kaikkineen. Anteeksi
Scarlett kirjoitti: Mutta asiaan, Tampereen Teatterihan on hyvinkin aktiivinen paikka vaikkei nyt asumaton rakennus olekaan. Siellä työskennelleet ihmiset ovat kertoneet aika mielenkiintoisia juttuja paikasta ja itsekin olen useasti paikassa vieraillut. Niin esityksiä katsomassa kuin muuten tutustumassa paikkaan. Alaportaikkoon on sisällissodan aikana ammuttu nuori punakaartilainen ja hänet on tavannut tavalla tai toisella liki jokainen teatterin työntekijä. Kuuluu askeleita ja ovet käyvät - ketään ei näy. Kaikkea muuta selittämätöntä tapahtuu, etenkin lavastamon puolella. Tavarat vaihtavat paikkaa, hissit liikkuvat itsekseen ja valot sekoilevat. Hänet on myös nähty useasti. Toki jokaisella teatterilla on kummituksensa, mutta tämä nuorukainen on pystytty tunnistamaan.
Eräs paikassa työskentelevä henkilö kertoi minulle, että oli taloon tullessaan ollut sitä mieltä, että pelottelua ja huuhaata koko henki, mutta myöhemmin joutunut itse todistamaan tämän touhuja ja joutunut myöntämään erehtyneensä. Hyväntahtoinen tämä henki tuntuu kuitenkin olevan, aika harmitonta kiusaa tekee. Mutta mielenkiintoinen rakennus kaikin puolin tuo teatteri!
Dezil kirjoitti:Hittokun olis hieno joskus mennä tutkii jotain taloa jossa väitettäs kummittelevan.. Kuka o messissä?
krista. kirjoitti:Muut paikat olisi mielenkiintoista tutkia, mutta suuri osa on sisätiloissa, joihin ei noin vain pääse.
OSITutkimusseura kirjoitti:Kannattaa muistaa hankkia AINA ne luvat jos johonkin suljetulle alueelle haluaa päästä tutkimaan.
Kiva selitellä sitten poliisille/vartiointifirman edustajalle laitonta tunkeutumista alueelle ja vieläpä pilata kaikkien muiden paratutkijoiden maine.
Eli luvat kuntoon jos paikka ei ole julkinen alue.
Shakaali kirjoitti:Onko teitin porukka joutunu paljon lupia hankkimaan? Mietin vaan että kuinka suopeasti yleensä niitä antavat? Sivulla näkyvistä tutkimuksista ainakin kolmeen uskoisin tarvinneen sellaisen.
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija