Saagai kirjoitti:Niin no, voisi tuon ottaa mieskannan edustajana loukkauksena liian rajun yleistyksen kautta, mutta olen tottunut suodattamaan tällaiset toisesta korvasta ulos. Niitä kun löytyy niitä sosiaalisesti taidottomiakin.
Ai, anteeksi, en tarkoittanut sanojani millään pahalla kellekään, jota en edes tunne. Minulla itselläni on sattunut kohdalle pääasiassa vain sellaisia miehiä joiden kanssa en ikinä enää haluaisi olla missään tekemisissä jonka takia ainakin itse lukeudun niihin "sosiaalisesti taidottomiin", ainakin miesten suhteen. Mutta siis puhuin ohi suuni, sori.
Eiköhän tästä selvitty ilman sen suurempia traumoja kumminkin.
Tuli vaan mieleen joskus psykankurssilla kun opettaja heijasti taululle sanoja, joista sitten piti kiljaista ensimmäinen asia mitä tulee mieleen.
Taululle heijastuu sana "Mies".
"SIKA!"
"LAISKA!"
"TYHMÄ!"
"SAAMATON!"
"YKSINKERTAINEN!"
Niin no mielikuvitsuksen omaavana henkilönä (?) keksit varmaan itsekin loput. : D
Kyllä sen ymmärtää kun varmasti on lukemattomia kauheita kokemuksia huonosti käyttäytyvistä miehistä tullut vastaan ja yhteiskunnan ennakko-odotuksetkaan eivät paineita -sanoa ennemin toista kuin toista- helpota.
Joskus sitä hiljaa vain toivoo itsekseen, että ne nk. "gentlemannitkin" huomattaisiin. ^^