Miten saan selvitettyä kuka siellä aiheuttaa tätä kummallista toimintaa, kummittelua?
Paikkakunnalla ei tietääkseni ole meedioita, pitäisi kauempaa kysellä jos tätä kautta asiaa pistäisi eteenpäin.
Itselläni on kyllä kyky ottaa yhteyttä henkimaailmaan, joten voisinko selvittää tätä asiaa jotenkin itse?
Kovasti on vahva olo siitä että asia olisi selvitettävä, sillä talossa taas ilmeisesti tapahtuu.
Lapsena ja nuorena siellä asuessani sattui jos jonkinnäköistä.
Saunan ovi kävi "itsestään", kesken leikkien lennähti leikkihevosen satula (kiinnitetty) kaapin päältä keskelle lattialle, ikkunalautoja on kolisteltu, naisen hyräilyä on kuulunut varastostamme joka on yhden makuuhuoneen seinän takana (tämän on kuullut 4henkilöä), jalkaani on tartuttu voimakkaasti kun olin nousemassa kerrossänkyyni ja sitä vedettiin alaspäin.
Lapseni joka oli tässä pari vuotta sitten mummolassa yökylässä kertoi heränneensä yöllä pissalle, oli hänen sänkynsä vieressä seissyt vieras mies ja kysellyt sitten aamusella uteliaana, kuka se oli.. (tyttäreni tiesi todella paljon ennalta asioita 2-3 vuotiaana!)
Siskoni n. 20v takaperin oli nähnyt ilmeisesti saman(?) miehen myös. Kokemus oli kuulemma pelottava.
Itse en ole nähnyt tätä miestä. Ainut kerta jolloin muistan nähneeni ketään oli kun vessassa harjasin hiuksia ja katsoin peilistä miltä ponkkari takaa näyttää (käännettävä 3-osainen peili) näin käytävällä pienen tytön hahmon joka tuijotti minua. Luulin häntä siinä pienen hetken kummitytökseni, mutta eihän se ollut.. kummityttöni oli kyllä vierailulla mummolassaan silloin mutta kaupassa vanhempiensa kanssa tämän tapahtuessa.
Tässä nyt joitain kokemuksia vuosien takaa. Noin jos jotain kiinnostaa taustoja lukea