Zrud kirjoitti:nimenomaan... ja jos et usko niin tuu Paramiittii.
Zrud kirjoitti:Joo no saaha sitä aina oelttaa mitä haluaa... mut halusit sinä sitä uskoa tai et. niin olen 20v miespulinen henkilö.
Vähän aikaa sitten oli radiossa tai jossan että ne harkitsee tupakan kieltämisen kokonaan.
Hea-Ateist kirjoitti:Vähän aikaa sitten oli radiossa tai jossan että ne harkitsee tupakan kieltämisen kokonaan.
''Ne''? Tuskin hallinnon tasolla kukaan moista edes harkitsisi, ja vaikka joku harkitsisikin niin läpi ei menis koskaan. En vaan kyllä tajua kuka moista kehtaisi avoimesti ehdottaa...
Vic Rattlehead kirjoitti:Hea-Ateist kirjoitti:Vähän aikaa sitten oli radiossa tai jossan että ne harkitsee tupakan kieltämisen kokonaan.
''Ne''? Tuskin hallinnon tasolla kukaan moista edes harkitsisi, ja vaikka joku harkitsisikin niin läpi ei menis koskaan. En vaan kyllä tajua kuka moista kehtaisi avoimesti ehdottaa...
Kyllä ne sitä on suunnitellut ja käsittääkseni koko juttu on jo "kirjattu" lakiinkin, ellen ihan oo tipahtanut kärryiltä asian tiimoilta. Eli kyllä tavotteena on lopettaa tupakointi kokonaan.
Ja meikäläinen muuttaa ainakin saman tien vittuun täältä jos tuo toteutuu mun elinaikana. Tuo koko juttu on vaan yksi uusi tapa millä koitetaan parantaa Suomen kuvaa muualla maailmassa "edistyksellisenä hyvinvointivaltiona" samalla lakaisten kaikki ongelmat maton alle. Hyvinvointiahan edistää aivan helvetisti se, että epäpätevän korruptoituneen valtion kontrollia kansaan lisätään oikeuksilla määrätä mitä ihminen saa kehoonsa pistää ja mitä ei..
Täällä eläminen on sellasta paskaa puurtamista, että jos j*malauta joku kehtaa niistä harvoista nautinnon hetkistä minkä avulla jaksan taas yhden päivän lisää viedä, niin siinä vaiheessa sanon kyllä sopimuksen irti. Yksilön vapaus on mun mielestä yksi hyvinvointivaltion hyvinvointia edistävimpiä asioita. Tuntuu, että päättäjien kuva "hyvinvointivaltiosta" on taas se, että pintapuolisesti kaikki näyttää olevan hyvin mutta todellisuus on ihan muuta..
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa