WM_ kirjoitti:Aurelia, kerkesin jo miettiä, minne menit
Aurelia kirjoitti:Kiva kun on joku kaivannutkinOn ollu kiirusta elämän kanssa viime aikoina...nyt näkyis taas olevan enemmän aikaa nettikirjoitteluillekin.
OSITutkimusseura kirjoitti:Mutta tuollainen silmäkulmasta nähty pikkulinnun kokoinen ilmiö todennäköisesti on vain silmän aiheuttama optinen harha. Harhan olemassaololle voi hakea syitä vaikkapa silmän pinnalla olevasta roskasta/solukosta, väsyneistä silmistä, aivojen tavasta käsitellä visuaalista signaalia yms. Itsekkin näkee samanlaisia tummia pieniä läiskiä kun silmät ovat yhtä, tai kaikkea noista yllämainituista.
Eli itse en lähtisi lyömään tuolle asialle mitään paranormaalia leimaa.
yenn kirjoitti:Mulla tuli mieleen tässä muutamakin juttu noista tummista hahmoista, sellaisia aika mieleenpainuvia. Kerron kaksi nyt tähän väliin, toinen on tosin vielä sen verran tuore että karmii selkäpiitä. Muistaakseni en oo kumpaakaan täällä kertonut, jos olen niin pahoittelut.
En tarkalleen muista milloin tää tapahtu, mutta tossa viime talvena kaveri oli yön mun luona.
Heräsin yöllä juomaan ja hipsin alakertaan ilman mitään sen kummallisempaa tunnetta, olin jääkaapilla ja näin sivusilmällä että sellainen tumma hahmo meni wc:stä eteisen kautta yläkerran suuntaan. Jotenkin en reagoinu asiaan kun ajattelin että se oli sellanen "sivusilmän hallusinaatio". Menin yläkertaan ja kaveri olikin hereillä ja tuijotti sängyn viereen, ja huomatessaan mut säikähti aivan mielettömästi. Ihmettelin että mikä on niin selitti paniikissa/ihmeissään, että miten mä voin olla ovella ku just seisoin sängyn vieressä.. jotenkin mua vaan huvitti koko tilanne, enkä sil hetkel jääny miettii sitä enempiä.
Toinen juttu kävi tässä muutama yö sitten, heräsin yöllä ku muksut heräs ja alko molemmat huutamaan sängyissään. Menin sit sinne kattomaan että mikä on hätänä, niin ekana huomasin huoneeseen mennessä että yhdellä seinällä meni sellanen tosi jännä tumma "varjo", joka vähän niinkun liuku ylös päin ja sitten katosi...Se tosiaan säikäytti, koska sinä iltana oli tapahtunu muutama muukin outo juttu. Sen jälkeen tässä on tapahtunu muutakin joille en oo keksiny selitystä..
SHap kirjoitti:Kirjoitellaanpas nyt tähän lankaan, kun tuli aiemmin jo avauduttua (page 1)
Elikkäs nois vuosi sitten aloin nuita unia näkemään joissa se perus pahus muuntautuikin hyvikseksi.
Näin jopa muutaman selkounen jossa tuo hahmo makoili vierellä ja hehkui positiivista energiaa ja 'herättyäni' yleensä myös kuulin oman nimen kuiskattavan.
Eipä se siihenkään jäänyt vaan tuo hyvä olo tarttui unista mukaan ja oli todella hieno fiilis pitkän aikaan.. elämäkin hymyili aivan eri tavalla mitä aiemmin.
Aikaisemmin tässä rintamamiestalossa jossa asustelen kuului paljon ääniä (askeleita, koputtelua, astioitten kilinää yms.) ja joskus pahimmillaan saattoi ihosta löytyä paljonkin viiltohaavoja. Tämän olennon tavattuani on nuo ilmiöt kadonneet täysin ja oon saanut elellä rauhassa.
Vielä harvakseltaan tuo hahmo unissa vierailee, mutta jos hän käy lukemassa tätä threadia, niin iso kiitos. Unissa kun ei muista kiitellä. <3
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa