Che kirjoitti:Itse pidän koko hommaa kusetuksena, videot ja kuvat sen todistavat yms.
Joskus aiemmin uskoin siihen kun ajattelin että se kuva missä lippu liehuu on vain feikki, mutta nyt olen sitä mieltä että koko homma on feikkiä.
Aqua vitae kirjoitti:Che kirjoitti:Itse pidän koko hommaa kusetuksena, videot ja kuvat sen todistavat yms.
Joskus aiemmin uskoin siihen kun ajattelin että se kuva missä lippu liehuu on vain feikki, mutta nyt olen sitä mieltä että koko homma on feikkiä.
Kerro toki tarkemmin
Hea-Ateist kirjoitti:Chen kuvia en tänä yönä jaksa ruveta kommentoimaan, vaikkaan että täältä löytyy ainakin useimpiin selitys: http://www.clavius.org/index.html
Ehkäpä kuussa käynti on väärennetty, ei sen takia etteikö siellä olisi käyty, vaan sen takia ettei haluttu paljastaa mitä siellä oikeasti on?
Jopelius kirjoitti:Oli siitäkin jossain täällä että ilmakehä muuttaa sen kuun värittömäksi, tai muutenkin kun se on niin kaukana niin se näyttää harmaalta... Eipä tavallisilla kaukoputkilla ilmakehää suodateta pois.
Jopelius kirjoitti:Tiiätkö kui helppo noita kuvia on muuttaa värittömiks?
Jopelius kirjoitti:Juuh, eikös tämä ollut salaliitot ja salaseurat osio?? Tottakai ne valvoo kaikkia kuviaMutta juu, paljastuu toki silloin viimeistään kuun värit, jos niitä on.
Ja kyllä, mehtämies.
Palaa sivulle “Salaliitot ja salaseurat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija