PS. Saattoi olla, että unessa se olikin pähkinälikööriä eikä pähkinäkonjakkia. Sekoitin vain konjakin ja liköörin...
heartyhug kirjoitti:Näin tässä yksi yö aika erikoisen unen.
Unessa ihmisen elämä oli määritelty todella lyhyeksi. Unessa kuolin ja yht-äkkiä heräsinkin avaruusaluksesta, missä oli muitakin "kuolleita" ihimisiä (sieluja). Olimme matkalla uuteen maailmaan tai planeetalle syntyäksemme uudestaan.. tai vain muutimme uuteen maailmaan. Jostain syystä en meinannut millään pysyä maan pinnalla ja olin ajelehtia kokoajan takaisin avaruuteen toisin kuin muut... ja lopulta taisinkin vajota kokonaan avaruuteen.
En muista unta enää kovin hyvin, mutta suurinpiirtein noin se meni.
Aurelia kirjoitti:Nykyään näen usein lentokoneisiin tai lentämiseen liittyviä unia. Usein kone lähtee putoamaan jonkin vehreän laakson yläpuolella ja itse irtaudun ruumiistani ja lennän lentokoneen seinän läpi ja katselen kuinka kone tuhoutuu ja ihmiset sen sisällä kuolevat. Toisinaan olen lentokeessa kiharahiuksinen nainen joka syö suklaata kun kone lähtee putoamaan, kun irtaudun hänestä olen oma itseni mutta näen hänet ja tunnen hänen pakokauhunsa.
Aurelia kirjoitti:Wespa kirjoitti:Olisi kyllä vielä hyvä tietää mitä tapahtuu tuon jälkeen, kun kone on tippunut ja ihmiset kuolleet. Mikä silloin on tunnetila ja tapahtuuko ihmisille jotakin vielä sen jälkeen, vai loppuuko uni siihen? Näillä tiedoilla voisi tulkita unta vielä hieman lisää.
Se vähän vaihtelee. Joskus kone palaa jo ilmassa ja itse vain leijailen alas ja olen turhautunut kun en saa ketään ulos koneesta enkä saa putoamista estettyä. Yleensä nimittäin tajuan näkeväni taas samaa unta ja yritän muuttaa tapahtumia. Alkuun kuolin koneessa ja sitten aloin tosiaan irtautua ja pelastua leijumalla. Usein uni loppuu putoamiseen tai siihen räjähdykseen mikä tulee kun se iskeytyy maahan. Joskus viimeinen ajatukseni ennen heräämistä on se kuinka kaunis se vihreä laakso on mihin kone iskeytyy. Olen tietty surullinen mutta silti haltioissani siitä maisemasta.
Laura kirjoitti:Vasta toissayönä näin muiden unien seassa pätkän, jossa olin erään kaupungin rautatiesillan alla menevällä tiellä. Kaikki näytti siltä kuten pitikin, ainoastaan se poikkeavuus oli että kaupungin värit oli todella intensiiviset ja tummankirkkaat. Normaalisti unissani on vähän harmahtava sävymaailma. - -
Palaa sivulle “Henkiset asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa