Pätsi kirjoitti:edelleen en ole pallo -.-
j0int kirjoitti:mä nään ton tupythun kuvan sillai et toi alien ois pilves:D ku tois taustaki räikee ja ihaku puhaltais savut ulos:D oonkoha kuvan oikeil jälil vai onko toiveajatteluu?:D
Arctica kirjoitti:mä en kässää näistä avatareista mitään. en ees tiiä mitä tietää mikä on kuinka suuri ja minkä voi laittaa avatariksi ja minkä ei! en mä oo mikään tekniikan ihmelapsi![]()
![]()
mut mun mielestä hienoin avatar on ehkä Gitarrella
ridikulous kirjoitti:Pätsi kirjoitti:edelleen en ole pallo -.-
Henkisesti, Pätsi, henkisesti. Minäkin olen henkisesti Cletus.
Eob kirjoitti:ridikulous kirjoitti:Pätsi kirjoitti:edelleen en ole pallo -.-
Henkisesti, Pätsi, henkisesti. Minäkin olen henkisesti Cletus.
Ja minä hautausmaa jolla on joku naikkonen? ;o
Gitarre kirjoitti:Arctica kirjoitti:mä en kässää näistä avatareista mitään. en ees tiiä mitä tietää mikä on kuinka suuri ja minkä voi laittaa avatariksi ja minkä ei! en mä oo mikään tekniikan ihmelapsi![]()
![]()
kiitos Arctica, osaathan sinä asiallisiakin kommentteja kirjoittaa
joni kirjoitti:Onko toi gitarellan kuva niin onko siinä 2 hyrrää vai jotain ufoa? Ja sittenkin ehkä Arctica kuva on paras kivan verinen
Gitarre kirjoitti:joni kirjoitti:Onko toi gitarellan kuva niin onko siinä 2 hyrrää vai jotain ufoa? Ja sittenkin ehkä Arctica kuva on paras kivan verinen :D
Itse asiassa se esittää kahta meikattua silmää..... Tuo on yksi Alice Cooperin logo :)
Gitarre kirjoitti:Arctica kirjoitti:mä en kässää näistä avatareista mitään. en ees tiiä mitä tietää mikä on kuinka suuri ja minkä voi laittaa avatariksi ja minkä ei! en mä oo mikään tekniikan ihmelapsi![]()
![]()
kiitos Arctica, osaathan sinä asiallisiakin kommentteja kirjoittaa
Trauma kirjoitti:
Omasta mielestäni hienoin avatar on varmaan Zipulilla. Oma avatarini ei oikein sovi tälle foorumille, kun skini ei ole tumma.
joni kirjoitti:Onko toi gitarellan kuva niin onko siinä 2 hyrrää vai jotain ufoa? Ja sittenkin ehkä Arctica kuva on paras kivan verinen
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa