Kenkinä pidän monesti mustia teräskärkimaihareita (paitsi kesähelteillä) tai sitten New rock -bootseja (mustat hopeanharmailla liekeillä). 
WM_ kirjoitti:Hei kuulkaas, minua aivan uskomattoman paljon häiritsee nykyään nähdä näitä massateini-fruittareita, joilla kaikilla on takaletti. Siis mitämitämitä!? Minkä ihmeen takia nykyisin niin monella on sellainen.. hiustyyli?
WM_ kirjoitti:^ Dodi, siinähän on tyyliä![]()
WM_ kirjoitti:^ Dodi, siinähän on tyyliä![]()
Hei kuulkaas, minua aivan uskomattoman paljon häiritsee nykyään nähdä näitä massateini-fruittareita, joilla kaikilla on takaletti. Siis mitämitämitä!? Minkä ihmeen takia nykyisin niin monella on sellainen.. hiustyyli?
Yleensä käytän vaan collegehousuja, hupparia, ja lenkkareita. Ne ovat mielestäni mukavat päällä. Värinä pääsääntöisesti musta. Asiallisempaa pukeutumista vaativat tilaisuudet sitten ovat tietty asia erikseen. Kaverit ovat ainakin hävenneet kun olen mennyt ruotsinlaivalle verkkareissa. Shakaali kirjoitti:Pitääpä nostaa esille ainakin iltalehdessä ollut aihe, eli suomalaisten kesäpukeutuminen. Onko mies ilman paitaa ns. tyylimoka? Entä sukat sandaaleissa? Mitä muita näitä on?
Vic Rattlehead kirjoitti:Tämmösseet "tyylimokien" ym. hakeminen on musta vähän naurettavaa pinnallista paskaa.

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa