Zrud oli mielenkiintosta seurata tota sun pohdintavideota. Oliskos tulossa lisää jotain? Mielenkiinnolla seurailisin.
Joskus kun huomaa, että ympärillä menee päin v**tua, niin alkaa itteäkin v**uttamaan, mutta lopulta se on vaan tunnetila jonka voi muuttaa... Kärsimys on p**kaa, mutta sen syy kannattaa selvittää ja videot on mainioita välineitä siihen. Sitten kun tietää mistä kärsii, niin tietää mikä ei halua olla ja tietää sen vastakkaisen suunnan...
Olen murehtia... ajattelen liikaa. Sellainen vain olen ja sille en voi minkään.
Sulla on muutamia vaihtoehtoja. 1: älä murehdi jos tietät murehtivasi liikaa 2: voit ohjata ajatukset muualle/ajatella jotain muuta.
On ihmisiä, jotka on tasan täysin sun kanssa samassa tilanteessa, mutta ne nauttii elämästään. Miksi?
Ton sun mantran voisit vaihtaa muotoon: "
Olen iloitsija ja ajattelen sopivasti". You are what you think you are, so why not to think something else.
En tiedä onko tästä mitään apua, mutta tässä vähän mun ajatuksia siitä miten tunteisiin voi vaikuttaa ja parantaa elämänlaatua:
http://www.youtube.com/watch?v=xN9nFw8lu0kPS. Omille Youtubevideoille on myös oma aiheensa, johon voi noita postailla vaikka ujoka kerta kun tekee uuden videon:
viewtopic.php?f=16&t=678&p=33321