Exitium kirjoitti:Regendos kirjoitti:Exitium kirjoitti:Regendos kirjoitti:Exitium kirjoitti:Zrud kirjoitti:jos kannabis lailistettaisiin, sillä ei olisi mitään negatiivista vaikutusta nyky yhteiskuntaamme.
ainoastaan positiivista... esim Rastafarismi voisi tulla suomeen aika kovaks uskonnoks ;D
ja itse alkaisin kyl heti polttelee jos se lailistettaisiin.
Tiedoksi anto Rastafarismi ei ole uskonto vaan elämäntapa ja filosofia.
Rastafari on 1930-luvulla Jamaikalla syntynyt Vanhaan testamenttiin pohjautuva uskonto. Luulisi hamputtelijan tietävän.
Joo mutta kun satun tuntemaan rastafareja. isolla R:ällä ja he nimenomaan korostavat sitä että se ei ole uskonto.
Sitten ystäväsi eivät tiedä. On HYVIN typerää nimittää itsensä rastafariksi, jos hankki rastat, polttaa pilveä ja kuuntelee reggaeta. TODELLA naurettavaa puuhaa! Voisivat edes ottaa selvää rastafari -liikkeestä. Ganja on rastafareille pyhä sakramentti, mutta ilmeisesti sen on ystävillesi epäpyhä tapa päihtyä.
Wikipedia kirjoittaa rastafareista : "Todellisen rastafarin sanotaan syövän vain I-tal -ruokavalion mukaista kasvisruokaa, joka ei sisällä suolaa, eläinperäisiä aineksia tai keinotekoisia säilöntä- tms. aineita, ja tähtää mahdollisimman luonnonmukaiseen elämiseen ja olemiseen. Rastafari pyrkii useasti kasvattamaan itse oman ravintonsa ja valmistamaan itse sen mitä tarvitsee, päämääränään taloudellinen riippumattomuus ja omavaraisuus." Mahtavatko ystäväsi täyttää nämäkin kriteerit?
Taidatkin tuntea ystäväni? 35 vuotiaat tansaanialais veljekset eivät harrasta päihtymistä ja miten hommaat rastat? Rastat on ihmisiä. Locksit ois ehkä kätevämpi nimitys. vitun urpo. Perustelen väitteen että rastafarismi ei ole uskonto on sekin että se on ISMI jolloinka se on samassa kastissa anarkismin jne kanssa.
DS8 kirjoitti:"Nature can not be illegal."
En ymmärrä miten kenelläkään on alunperin ollut ylipäänsä oikeutta kieltää puhtaan luonnontuotteen käyttämistä keneltäkään.
No, kun tilanne on nyt tämä mikä on, tulisi EU:n päättäjien oikeasti perehtyä asiaan, eikä vain äänestää sitä "ei":tä koska "kannabis on huume!".
Luotan siihen, että aikaisemmissa viesteissä on käyty jo läpi lääketieteellinen hyöty, sekä vakavien haittojen puttuminen, joten en niistä lähde todistelemaan sen kummemmin.
Kannabis itselleni toimii ainakin rauhoittavasti. Se ei tee musta mitenkään väkivaltaista tai ole saanut mua haluamaan koittaakaan esimerkiksi heroiinia tai muita vastaavia aineita. En ole ryöstänyt ketään saadakseni rahaa kannabikseen. Käyn töissä ja maksan veroja.
Ja tosiaan, alkoholi on haitallisempaa käyttäjälleen kuin kannabis.
DS8 kirjoitti:Näin aihetta sivuten, EU vaalit ovat tulossa. Onko kenellekään tullut vastaan ehdokasta (tai jopa puoluetta) joka olisi kannabiksen laillistamisen kannalla? Itse olen nopeasti koittanut tälläistä ehdokasta löytää, mutta eipä tullut vastaan.
Gitarre kirjoitti:Itse alan ainakin heti kasvattelemaan omia kukkia kunhan muutan omaan kämppään.... ; )
Zrud kirjoitti:No kysynpähä vaa... kumpi o pahempi. se et lapset tuhoaa keuhkosa myrkyllisillä tupakoilla... vai saa hyvät fiilikset 100% luomu tuotteella ?
Zrud kirjoitti:No kysynpähä vaa... kumpi o pahempi. se et lapset tuhoaa keuhkosa myrkyllisillä tupakoilla... vai saa hyvät fiilikset 100% luomu tuotteella ?
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa