Yugata kirjoitti:Faktahan on, että toisistaan tykkäävien ihmisten aurat vetää toisiaan puoleensa. Minulla on mieheni kanssa sellainen jännä juttu, että monenmonta kertaa kuukaudessa tavallaan luemme toistemme ajatukset. Monesti minä olen laittanut soimaan tietokoneelta biisin ja mieheni huuahtaa "mistä tiesit että halusin kuulla tuon juuri nyt?"
Ja sama toisinpäin. Ja myöskin, kun olen alkanut mielessäni mietimään jotain asiaa, mieheni on avannut suunsa ja alkanut puhumaan siitä ääneen. En usko sen olevan sattumaa, sillä tätä tapahtuu ERITTÄIN useasti. Testasimme niillä korteillakin tätä (tähti, neliö, laineet, ympyrä tms.)
Parhaimmat tulokset saimme, kun olimme kosketuksissa toisiimme (istuttiin sängyllä vastakkain ja polvet tai nilkat koski toisiinsa)
Päättelin, että aurojen välinen energiavirtaus voisi olla tässä telepatiassa ratkaiseva asia.
WM_ kirjoitti:Tähtiensusi, omansakin kuulemma voi nähdä, toki. Mutta itse mitä olen "nähnyt" on vain juurikin tuota turkoosia, joka on minulla ainakin jälkinäky kädestäni (ja ihohan on turkoosia negatiivisena..) että se siitä minun aurojen näkötaidostani
WM_ kirjoitti:Luin joskus kirjan jossa oli jotain silmäily tekniikoita, joiden avullla kaverini oli oppinut näkemään.
Rebel kirjoitti:Kyllä minä uskoisin, että auroja ja monia muitakin asioita voi "opetella" näkemään. Toisilla se kestää kauemmiin ja toisilla vähemmän aikaa. Itsekin pidin vielä muutama vuosi sitten tällaisia asioita hölynpölynä...mutta pakko sanoa, että en pidä enää. Lähinnä on sellanen hyvin hämmentynyt olo kaikesta...innolla odotan mitä kaikkea tässä vielä tuleekaan eteen.
Jollain tavalla tämä liittyy kolmanteen silmään, ja ihmisen energia järjestelmään. Kannattaa ihan lähteä kokeilemaan ja tutkimaan asiaa, vaikka skeptinen olo saattaa ollakkin...niin kuin itsellänikin oli.
Asiat ei välttämättä tapahdy sormia naksauttamalla. Pitää mielensä avoinna niin asioita alkaa tapahtumaan, niin se vain on.
Yugata kirjoitti:Faktahan on, että toisistaan tykkäävien ihmisten aurat vetää toisiaan puoleensa. Minulla on mieheni kanssa sellainen jännä juttu, että monenmonta kertaa kuukaudessa tavallaan luemme toistemme ajatukset. Monesti minä olen laittanut soimaan tietokoneelta biisin ja mieheni huuahtaa "mistä tiesit että halusin kuulla tuon juuri nyt?"
Ja sama toisinpäin. Ja myöskin, kun olen alkanut mielessäni mietimään jotain asiaa, mieheni on avannut suunsa ja alkanut puhumaan siitä ääneen. En usko sen olevan sattumaa, sillä tätä tapahtuu ERITTÄIN useasti. Testasimme niillä korteillakin tätä (tähti, neliö, laineet, ympyrä tms.)
Parhaimmat tulokset saimme, kun olimme kosketuksissa toisiimme (istuttiin sängyllä vastakkain ja polvet tai nilkat koski toisiinsa)
Päättelin, että aurojen välinen energiavirtaus voisi olla tässä telepatiassa ratkaiseva asia.
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 4 vierailijaa