Tunhhu kirjoitti:Olen tästä aiheesta joskus kirjoittanu johonkin toiseen aiheseen. Minulla on käynyt Pappani ja edesmennyt paras ystäväni unissa muutaman kerran, ja muistan niistä unista todella sen "hyvän olon tunteen" jota nämä vierailijat on tuonut. Harmi, että en muista mitä viisauksia nämä on puhuneet, mutta joka kerran jälkeen on aamulla ollut todella "valaistunu" olo
cheyenne kirjoitti:Kiinnostais tietää mitä ajatella toistuvasta unesta, kysyä meediolta?
Ensinnäkin siis luulen että yläkerrassa asuu henki, esim. taulu on tippunut, radio sammunut sähköisellä "metelillä" (tuota ääntä vaikea kuvailla), palovaroitin piippaa vaikka patteri ei ole loppu.
Mutta nyt kaksi kertaa kun olen mennyt yläkertaan paiväunille, joku on napannut unestani kiinni kun olen hädintuskin ehtinyt nukahtaa ja olen siis puoliksi tietoinen tapahtumista. Ensimmäisellä kerralla joku vei mua kurkusta pidellen portaita alas ja matkalaukku lensi vieressä, mietin järkyttyneenä olenko hereillä ja tapahtuuko se oikeasti. Havahduin hereille ja kurkkuun sattui oikeastikin ihan kuin olis kuristettu. Tämän unen jälkeen olen pitänyt henkeä pahantahtoisena.
Viimeisin kerta oli samalla tavoin kun olin puoliksi unessa, näin monia eri tapahtumia. Ensimmäinen oli painajainen jota en muista, uhkasi kuitenkin talossa asuvaa lähipiiriäni. Seuraavaksi juttelin ihmisen kanssa ja havaitsin jotain olevan pielessä sillä se ihminen olin minä itse, siis ihan fyysiseltä olemukselta. Seuraavaksi olimme jossain ulkona toisien ihmisten kanssa ja juoksimme, nautin unessa siitä että ei tarvinnut koskettaa maata lainkaan vaan saattoi sulavasti liukua eteenpäin.
Mitähän tämä siis yrittää viestittää, näyttää mulle omaa maailmaansa. Olen yrittänyt aiemmin yhteyttä henkioppaaseeni mutta en ole siinä onnistunut, enkä enää uskalla kokeilla tämän tapauksen takia, ties vaikka olen tuon kutsunut tänne tahtomattani.
cheyenne kirjoitti:Wau, tässäpä tuli uutta tietoa ja mielenkiintoista näkemystä. En edes vaivaudu vastaamaan enempää.
Verninia kirjoitti:Olen pitänyt sitä tähän asti vain kauniina ajatuksena.
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa