Vic Rattlehead kirjoitti:Onko jollakin jotain varmaa tietoa forintin arvosta euroina? Löytyi töissä sossukopista kummallisesti 440 forintin edestä kolikoita ja rahapulassa elättelen toiveita, että niistä saisi tavalla tai toisella jotakin rahaa revittyä jostain. Netistä löytyi vähän ristiriitaista tietoa.
Oman käsitykseni mukaan se on jotain puolitoista euroa... (Siis 440 forinttia)
Zrud kirjoitti:eli ei about minkää arvosta... kyl sie siel vähä maitoa saat ostettua
OSITutkimusseura kirjoitti:helpompi on suoraan vaan laittaa googleen esim dollar to euro jne.
Ei tarvi kikkailla valikkojen kanssa ja kyseinen valuuttatulos on aina ajankohtainen.
pavli kirjoitti:Onko mitään hyviä foorumeita joilla olisi hyvä käydä? Itse en tiedä kovin paljon. Tämä on yksi, mutta millä muilla foorumeilla käytte? Vaikka jotain keskustelufoorumia, josta löytyy jotain kiintoisaa.
pavli kirjoitti:Onko mitään hyviä foorumeita joilla olisi hyvä käydä? Itse en tiedä kovin paljon. Tämä on yksi, mutta millä muilla foorumeilla käytte? Vaikka jotain keskustelufoorumia, josta löytyy jotain kiintoisaa.
Shakaali kirjoitti:Myös esim. Blair´s Mega Death soosin kanssa kannattaa olla varovainen. Mutta erilaisten chilien ja chilisoosien maistelu on hauskaa. Tosin tekemäni habanero-rommi oli karmean makuista. Alas sekin meni lopulta, mutta harvoin on viina minun kaapissa niin kauaa säilyny.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa