riippukeinu kirjoitti:Ja sukupuoleni arvataan usein netissä väärin. Minusta se on vähän outoa. Jokin minussa hämmentää ihmisiä, hah.
riippukeinu kirjoitti:Ja sukupuoleni arvataan usein netissä väärin. Minusta se on vähän outoa. Jokin minussa hämmentää ihmisiä, hah.
Tenkku kirjoitti:riippukeinu kirjoitti:Ja sukupuoleni arvataan usein netissä väärin. Minusta se on vähän outoa. Jokin minussa hämmentää ihmisiä, hah.
Haha, älä välitä, niin minunkin. Monesti luullaan kans vanhemmaksi mitä oon.
Axuuhh kirjoitti:Katon ite kelloo, mutta joudun hetken päästä kattoo uudestaa ku unohin paljonko se on. Puhun joskus koneella yksikseen, kiroilen jne.
Tenkku kirjoitti:riippukeinu kirjoitti:Ja sukupuoleni arvataan usein netissä väärin. Minusta se on vähän outoa. Jokin minussa hämmentää ihmisiä, hah.
Haha, älä välitä, niin minunkin. Monesti luullaan kans vanhemmaksi mitä oon.
turi kirjoitti:-taito sammuttaa katuvalot
-sähköiskut
Jaarno kirjoitti:turi kirjoitti:-taito sammuttaa katuvalot
-sähköiskut
Exkuse mua?
Hopeapaju kirjoitti:Häiritsevin tapani on kaiken kyseenalaistaminen ja rationalisoiminen.
Vic Rattlehead kirjoitti: Joten mikä siinä on "häiritsevää"?
Shakaali kirjoitti:Joskus kun ajattelen/muistelen jotain tapahtumaa tai tilannetta niin alan elehtiä tai näytellä siinä esiintyviä henkilöitä. Luonnollisesti teen tätä vaan yksin. Hämärä seloste, mutta vaikea kuvailla.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa