Zrud kirjoitti:veikkaan että kuva on poistettu.
Ei tainnut päästä uusintatarkastuksestakaan läpi...
Zrud kirjoitti:veikkaan että kuva on poistettu.
Wespa kirjoitti:Mikäköhän mahto olla kyseessä, ei kyseinen linkki toimi? Vai pitäiskö tuolta jostain etsiä?
Wespa kirjoitti:Jaa vaikuttaa hauskalta. Mun puolesta olis saanu olla, en näe tollasia mitenkään negatiivisina kun ei noita voi ottaa oikeen tosissaan.
Wespa kirjoitti:Jaa vaikuttaa hauskalta. Mun puolesta olis saanu olla, en näe tollasia mitenkään negatiivisina kun ei noita voi ottaa oikeen tosissaan.
Trauma kirjoitti:Annetaan merkkiä omasta olemassaolosta nyt, kun ei ole tullut pitkään aikaan kirjoiteltua.
WM_ kirjoitti:Trauma kirjoitti:Annetaan merkkiä omasta olemassaolosta nyt, kun ei ole tullut pitkään aikaan kirjoiteltua.
Kai jatkossa on aktiivisempaa?
Gitarre kirjoitti:Iltaa pitkästä aikaa! Viime käynnistäni onkin jo vierähtäny muutama kuukausi, liekö kukaan huomannut. Mutta jokatapauksessa ollut tässä vähän kaikenlaista hässäkkää ja muutenkin tullut pyörittyä vähän eri foorumeilla...
Kauan olen täällä foorumilla aikaa viettänyt ja paljon täällä on juteltu asiasta kuin asiasta. Tämä kyseinen foorumi on myös ollut se ensimmäinen foorumi jota aloin käyttämään ja täällä olen saanut vapaasti kehittää kirjoitusasuani ja ulosantiani, kiitos siitä! Mutta nyt alkaa tuntua siltä, että aikani täällä on ohi. Aika epic mutta näin ajattelen, hahah. Ei täällä vain ole mitään uutta. Kahlasin tuossa äskettäin uudet viestit läpi ja samaa ankeaa mussutusta kuin muutama kuukausi takaperin.
Saattaa olla siis, että tämä jää viimeiseksi viestikseni tänne.. Voi olla että käyn täällä vielä sivusta katselemassa foorumin menoa tai kenties ehkä joskus aikojen päästä innostun taas kirjoittelemaan tänne. Ailahteleva persoona kun olen![]()
Muistakaa pitää itsenne tarpeeksi skeptisinä ja järki käteen! Mutta muistakaa, NE seuraavat meitä jostakin kaukaa
- Gitarre kuittaa.
Gitarre kirjoitti:Iltaa pitkästä aikaa! Viime käynnistäni onkin jo vierähtäny muutama kuukausi, liekö kukaan huomannut. Mutta jokatapauksessa ollut tässä vähän kaikenlaista hässäkkää ja muutenkin tullut pyörittyä vähän eri foorumeilla...
Kauan olen täällä foorumilla aikaa viettänyt ja paljon täällä on juteltu asiasta kuin asiasta. Tämä kyseinen foorumi on myös ollut se ensimmäinen foorumi jota aloin käyttämään ja täällä olen saanut vapaasti kehittää kirjoitusasuani ja ulosantiani, kiitos siitä! Mutta nyt alkaa tuntua siltä, että aikani täällä on ohi. Aika epic mutta näin ajattelen, hahah. Ei täällä vain ole mitään uutta. Kahlasin tuossa äskettäin uudet viestit läpi ja samaa ankeaa mussutusta kuin muutama kuukausi takaperin.
Saattaa olla siis, että tämä jää viimeiseksi viestikseni tänne.. Voi olla että käyn täällä vielä sivusta katselemassa foorumin menoa tai kenties ehkä joskus aikojen päästä innostun taas kirjoittelemaan tänne. Ailahteleva persoona kun olen![]()
Muistakaa pitää itsenne tarpeeksi skeptisinä ja järki käteen! Mutta muistakaa, NE seuraavat meitä jostakin kaukaa
- Gitarre kuittaa.
Hei!
Olen 40-vuotias Human(oidi), joka tarvitsee apua viljapeltokuvioiden toteuttamisessa. Jos lähetät tietosi näkymättömillä aivoaalloilla kännykkääni numeroon 21122012, niin haen sinut ja mahdollisen ihmiskontaktisi paikallisen kuntatalon edestä kello 7 illalla.
Katsokaa, ettei teitä seurata! En halua turhan epäselviä paljastuskuvia aluksestani. Voin myös tehdä kiertoajelun kuuluisalle Sipoon kuviolle. Ottakaa mukaanne myös pala lankkua ja narua ym. tarvittavia välineitä. Muistakaa kiistää viljapeltokuvio aina jälkeenpäin!
Kahdeksanulokkeisin terveisin ekstra-terrestiaali Qlob!
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa