Pätsi kirjoitti:jatketaas täällä
Eob kirjoitti:
Teitä ei ois olemassa jos Eevaa ei ois ollu!
Nainen on tärkeä. Kuka tekis teille ruokaa, jos ei ois naisia?
Pätsi kirjoitti:
itse teen ruokani kun yksin asun... mut naista tarvitaan synnyttämiseen.. ajatelkaa jos miehet synnyttäs millasta se tuska oikeen ois
Eob kirjoitti:
Kuitenkin vaan jotain valmismakkaroita paistat.
Niin, ja teidän pitäs... Äh, eipä tuosta tuon enempää.
Itse teen ruuan pesen pyykit siivoan ja niin edelleen kun omassa kämpässä asun... ja omasta mielestä osaan tehdä kaikki yhtä hyvin kuin naisekkin... ;)
Eob kirjoitti:Pätsi kirjoitti:jatketaas täällä
Eob kirjoitti:
Teitä ei ois olemassa jos Eevaa ei ois ollu!
Nainen on tärkeä. Kuka tekis teille ruokaa, jos ei ois naisia?
Pätsi kirjoitti:
itse teen ruokani kun yksin asun... mut naista tarvitaan synnyttämiseen.. ajatelkaa jos miehet synnyttäs millasta se tuska oikeen ois
Eob kirjoitti:
Kuitenkin vaan jotain valmismakkaroita paistat.
Niin, ja teidän pitäs... Äh, eipä tuosta tuon enempää.
Itse teen ruuan pesen pyykit siivoan ja niin edelleen kun omassa kämpässä asun... ja omasta mielestä osaan tehdä kaikki yhtä hyvin kuin naisekkin...
Ehkä olet nainen?
E: Graafiset. -.-
Eob kirjoitti:Jo ei olisi naisia eikä miehiä, ei olisi ihmisiä, jolloin maailma ois parempi paikka eläimille.
aavenainen kirjoitti:minä veikkaisin että kummallakin on omat ongelmansa hyvät/huonot puolet mutta ne mitä ne on riippuu ihan sukupuolesta.
esimerkiksi monesti on tapeltu aiheesta: että "ruma nainen/mies" (mutta en tiedä käsitettä ruma jokainen on jonkun mielestä kaunis/komea ja luonnekkin siihen vaikuttaa) ei kelpaa jollekkin ihmiselle. tai kun on yrittänyt deittailla jotakuta ja siitä ei ole mitään tullut. (se tuntuu aiheuttavan joissain ihmisissä katkeruutta). eli yleensä tuntuu että esim ujot miehet haukkuu naisia siintä kun he eivät kelpaa ja vaikka miten yrität sanoa että "hei sama ongelma on naisilla" niin kaadetaan torttua niskaan ja ulistaan miten helppoa naisilla on seurustelu asiassa jne..
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa