Olen 54-vuotias, ajatusmaailmaltani nykypäivän muottiin istuva Helsinkiläis nainen.
Minua on joitakin vuosia kovasti kiehtonut ajatus esim. enkeleistä. Myös muunlaiset paranormaalit ajatukset tuntuvat mielenkiintoisilta.

Toivon, ettei ikäni häiritse ketään kun näyttää olevan täällä paljon minua nuorempia ihmisiä.
Nämä sivut ovat niin monipuoliset ja on hurjasti asiaa laitettu näille sivuille. taitaa kestää jonkin päivän, että sisäistän kaiken mutta eipä tässä valmiissa maailmassa ole kiire enää mihinkään. Olen tosi innoissani kun löysin nämä sivut!
Harrastuksista sen verran, että minulla on kaksi pientä koiraa, bichon havanaiseja jotka ovat minulle tdella tärkeitä ja meidän yhteiselo sujuu lenkkeillessä ja leikkiessä.

Toinen koirista on 5 v. ja toinen hänen "vauva" 1,3 v.
Tänään aamulla valitin Wespalle, että en saa sivuja auki. ja hetken taas pähkäiltyäni tajusin, että täällähän täytyy rekisteröityä useampaan kertaan erinäisille sivuille.
Se olisi hyvä muistaa sanoa jos joskus tulevaisuudessa samaa miettii joku toinenkin joka ei pääse esim. esittäytymään.
Olisin hyvin onnellinen jatyytyväinen jos ette antaisi häiritä kun olen vähän vanhempi "akka" jo.
Kiitos siitä etukäteen.
Paljon valoa, iloa ja isoja haleja kaikille "uusille kolleegoilleni".