Nemuska kirjoitti:Vähän samaa vikaa täälläkin. Millä ikinä foorumilla pyörinkään, ajan myötä muutun stalkkaajaksi. Nytkin olen täällä lähinnä kummitellut, lueskellut ja pohtinut muiden näkökantoja.
Wespa kirjoitti:Gamma kirjoitti:Foorumilla on näköjään parhaillaan 666 viestiketjua. Kohta tosin taas yksi enemmän...
Hahahaa... Mainiota. 900 käyttäjääkin meni muuten rikki muistaakseni eilen. Aktiivisia käyttäjiä olisi kiva saada vielä lisää.
Wespa kirjoitti:Wespa kirjoitti:Gamma kirjoitti:Foorumilla on näköjään parhaillaan 666 viestiketjua. Kohta tosin taas yksi enemmän...
Hahahaa... Mainiota. 900 käyttäjääkin meni muuten rikki muistaakseni eilen. Aktiivisia käyttäjiä olisi kiva saada vielä lisää.
Tästä tuli muuten mieleen, että mun PayPal-tilillä on tällä hetkellä 6,66 euroa rahaa.
WM_ kirjoitti:Sama.
Onko mulla samaa ongelmaa tällä foorumilla, että kokoajan pitää kirjautua sisäään uusiks, vai meniköhän asetukset selaimesta väärin ku päivitin? En viitti alkaa rassaa jos vika ei olekaan täällä päässä
Trauma kirjoitti:Näyttää tosiaan heittävän aina välillä pihalle, vaikka merkitseekin sisäänkirjautumisen pysyväksi. Tiedä sitten.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa