Tunhhu kirjoitti:rukoilun tehosta en oikein osaa sanoa mitään, mutta eihän se mitään maksa yrittää hädän hetkellä.
Tunhhu kirjoitti:Uskon, että "jumala" on olemassa.. se on energia meissä kaikissa, ja kaikessa elävässä.. koko maapallo on täynnä "jumalaa" .. Me kaikki olemme samaa energiaa, ja silloin meissä kaikissa ja kaikessa on osa jumalaa..rukoilun tehosta en oikein osaa sanoa mitään, mutta eihän se mitään maksa yrittää hädän hetkellä.
TheMoonMan kirjoitti:En osaa selittää, mutta olen aina sisimmässäni tiennyt Jumalan olevan olemassa. Ateismiakin olen kokeillut, mutta aina olen tuntenut jonkin "korkeamman" olemassaolon.
Zrud kirjoitti:Ja iha vaa tiedoks... Sisäisen rauhan voi saavuttaa ilman mit'ää V*TUN uskontojakin.
Uskonnot on edelleenkin toistamiseen niille vähäpätöisille lowlife heikoille ******** jotka eivät voi hyväksyä sitä tosiasiaa että elämä olisi tämä elämä mitä me elämme.
Yyh nyyh buu fcking huuu... elämä ei voi olla näin julmaa... jumala voin koettele uskoani niisk niisk.
Kuhan heitän elämäni viemäristä alas ja seuraan lobotomisena lampaana tämän satukirjan sanomaa niin pääsen paratiisiin...
BAZINKA .... THERE IS NO HEAVEN NOR HEALL.
Tämä maapallo on joko se taivas tai se helvetti... suurimmaltaosin se on itsestäsi kiinni kumpi se on.
Joten elkää ny p*rkele tuhlatko elämäänne johkuun raamattuun. Cause in this game... there is no respawn.
Mitä tulee raamattuun, siitä löytyy hyviä ohjeita hyvän elämän elämiseen ja toisten kunnioittamiseen eikä suinkaan ole puhdasta roskaa.
Allied kirjoitti:Tykätä ei uskonnoista tarvi, kunnioittaa pitää.
Zrud kirjoitti:mutta minäpä kun en kunnioita uskontoja. Mua vois kai sanoa anti uskovaiseks.
Vihaan jokaista uskontoa joka rajoittaa elämääsi millään tapaa.
Eli miltein kaikkia.
Uskonto ei ole kuin asia mihin uskotaan ja mitä ei voi millaan tavalla todistaa.
dot
Aqua vitae kirjoitti:Allied kirjoitti:Tykätä ei uskonnoista tarvi, kunnioittaa pitää.
Kunnioittaa niin kuin kunnioittaa työkaverinsa mielipidettä siitä, että hänen vaimonsa on kaunis ja lapsensa älykkäitä. Ei niin, että sietäisi tuputusta tai pähkähulluja akteja sen varjolla.
Just reminding ;D
anti_uskovainen = ateisti (?) =D (Oletko muuten suorittanut sekularismin?)
Zrud kirjoitti:anti_uskovainen = ateisti (?) =D (Oletko muuten suorittanut sekularismin?)
Ei. en ole suorittanut mitään Sekularismia enkä tule suorittamaankaan.
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa