joni kirjoitti:niin määkään en tajuu mitä hienoo guitar herossa on! siinävaan painetaan erivärisii nappeja ja heilutetaan sitä ihme vipua.
 joo ja meikä diggaa kaikist karaoke tsydeemeistä
 joo ja meikä diggaa kaikist karaoke tsydeemeistä . Sen pelin kanssa on tullut vietettyä monia hauskoja hetkiä.  Muistaakseni tuolla polarpanda.comissa myytiin sellasta tököttiä, jolla pitäis saada naarmuttuneet levyt korjattua. Eipä sitä vaan enää siellä näy.  Tuo Guitar Hero III täytyy hankkia jossain vaiheessa, vielä en vaan oo raaskinut. Intissä sitä ekaa kokeilin ja kyllä tykkäsin.
. Sen pelin kanssa on tullut vietettyä monia hauskoja hetkiä.  Muistaakseni tuolla polarpanda.comissa myytiin sellasta tököttiä, jolla pitäis saada naarmuttuneet levyt korjattua. Eipä sitä vaan enää siellä näy.  Tuo Guitar Hero III täytyy hankkia jossain vaiheessa, vielä en vaan oo raaskinut. Intissä sitä ekaa kokeilin ja kyllä tykkäsin.
 Okei,ehkä kiinnitän huomiota aivan liian epäolennaisiin asioihin
 Okei,ehkä kiinnitän huomiota aivan liian epäolennaisiin asioihin  

.. siskolla kun käyn kyläilemässä niin pakko päästä vinguttamaan
 .. siskolla kun käyn kyläilemässä niin pakko päästä vinguttamaan 
joni kirjoitti:niin määkään en tajuu mitä hienoo guitar herossa on! siinävaan painetaan erivärisii nappeja ja heilutetaan sitä ihme vipua.
 Itse omistan GH3 PS2:lle.
  Itse omistan GH3 PS2:lle.

Elite Beat Agents, Osu! Tatakae! Ouendan ja Moero! Nekketsu Rhythm Damashii: Osu! Tatakae! Ouendan 2 ovat todellakin rytmipelien parhaimmistoa!Aqua vitae kirjoitti:Elite Beat Agents on kyllä älyttömän kova peli ja asenteella tehty!!
Kuin samoin pelin japanilaisversio...
 Olen myös pelannut muitakin musapelejä kuin nuo kolme viimeksi mainittua esim. In the Groove, StepMania, Dance Dance Revolution, Rock Band ja Guitar Hero. Musapelit on kyl tosi hyvii.
 Olen myös pelannut muitakin musapelejä kuin nuo kolme viimeksi mainittua esim. In the Groove, StepMania, Dance Dance Revolution, Rock Band ja Guitar Hero. Musapelit on kyl tosi hyvii.Palaa sivulle “Ajanviete ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa