Gitarre kirjoitti:Vältä joitakin merkkejä kuten Harley Benton...
Regendos kirjoitti:Hiljattain aloittanut huuliharpun ja se taittuu nykyään aika näpsäkästi.
Rabiljus kirjoitti:Bambuhuilun olen ajatellut hommata ja opetela sitä soittamaan Yahwen kunniaksi.
Sähkökitaraa soitin nuorempana,mutta vuosiin en ole enää soittanut.
http://paranormaali.ning.com/video/holy ... e=activity
Regendos kirjoitti:Ja taas se alkaa. Rattlehead, annetaan muiden pitää huoli omista asioistansa eikä lähdetä leikkimään koulukiusaajaa. Jokainen voisi tehdä oman osuutensa, että foorumi pysyisi asiallisena. Yhäkin, mielipiteen saa esittää, mutta se täytyy esittää asiallisesti.
Vic Rattlehead kirjoitti:Regendos kirjoitti:Ja taas se alkaa. Rattlehead, annetaan muiden pitää huoli omista asioistansa eikä lähdetä leikkimään koulukiusaajaa. Jokainen voisi tehdä oman osuutensa, että foorumi pysyisi asiallisena. Yhäkin, mielipiteen saa esittää, mutta se täytyy esittää asiallisesti.
Ja näköjään sensuri iski ja luultavasti iskee taas, mutta en välitä.
Mun mielestä vaan erityisesti tällaset ihmiset kuin rabiljus on turhia ja maailma olisi parempi paikka jos tollasseet häpätahrat ihmisrodulle sais kitkettyä pois. Alkaa suvaitsevaisuus pikku hiljaa riittä näihin tapauksiin törmätessä.
Vic Rattlehead kirjoitti:Mun mielestä vaan erityisesti tällaset ihmiset kuin rabiljus on turhia ja maailma olisi parempi paikka jos tollasseet häpätahrat ihmisrodulle sais kitkettyä pois. Alkaa suvaitsevaisuus pikku hiljaa riittä näihin tapauksiin törmätessä.
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa