Zrud kirjoitti:<3 Huomenna on suuri päivä....
X-Box 360 päivityksen mukana tulee konsolille Twitter, Facebook ja Zune video vuokraamo.
:-3 Mitäs hienoa PS3'selle on tulossa ?![]()
![]()
Zrud kirjoitti:ite en ostaisi PS3'sta sen takia että sil pääsee nettiin. Se ei ole Pelikonsolin tarpeellinen piirre.. niinkuin Microsoftin VIISAAT miehet ovat ilmoittaneet. Ja .... X-Boxilla VOI katsoa TERÄVÄPIIRTO ELOKUVIA siinä missä paska susi 3'sellakin
Zrud kirjoitti:ite en ostaisi PS3'sta sen takia että sil pääsee nettiin. Se ei ole Pelikonsolin tarpeellinen piirre.. niinkuin Microsoftin VIISAAT miehet ovat ilmoittaneet. Ja .... X-Boxilla VOI katsoa TERÄVÄPIIRTO ELOKUVIA siinä missä paska susi 3'sellakin
Zrud kirjoitti:No 1 Kysymys... Mitä sillä BluRaylla tekee... en minä leffoja v*ttu muutenkaak oskaan osta
Saa ne muutenki full hd laatusena suoraan netistä hitaan 0e. ja sitte voin suoratoistaa ne koneeltani x-boxin kautta.
Blueray asema on vain käytännöllinen / tarpeellinen niilel ihmisille JOTKA aikovat kuluttaa rahojaan elokuviin.
X-Boxilla on kyllä aikalaajalti sitä mieltä että silel tulee parhaimmat pelit. Ja Nettipelaaminen on niin täydellistä x-Boxilla että siitä maksaa mieluusti... tosin itse en ole kuin maksanut siitö 2 kertaa töämän 1 vuoden aikana... eli rahaa menny jotai 20e ?
JA vaikka olisikin rhat riittänyt niin en olisi niitö pistänyt siihen laaduttomaan paskamasiinaan missä on nettipelaaminen vielä lasten kengissä.
PS: X-Box 360 myyntiluvut kirii PS3'sta jokapäivä enemmin ja enemmin... et touche.
Zrud kirjoitti:koko Halo Tuotanto, Gears of War'sit, Fablet, Näin Top3. Ja tuleva Alan Wake...
X-Box 360 YKSINOIKEUS pelejä jokainen... Mitäs hyviä PS3sella on yksinoikeudellisesti ???
jaa ajääpä aika vähiin.
Zrud kirjoitti:ja monia muita ???... jää aika vajanaiseksi.
Ja nyt et sit v*ttu vedä tietokonetta tähän konsolisotaan...se ei kulu tähä pätkänkää vertaa..
Ja uncharted on niin nähty juttu... Wannabe Tomb Rider... Socomit on iha secundaari paskaa mitä oon ite pelannu.
Ja ainoa jotka jakso pelata oli just LBP
Zrud kirjoitti:X-Boxilla on kyllä aikalaajalti sitä mieltä että silel tulee parhaimmat pelit. Ja Nettipelaaminen on niin täydellistä x-Boxilla että siitä maksaa mieluusti... tosin itse en ole kuin maksanut siitö 2 kertaa töämän 1 vuoden aikana... eli rahaa menny jotai 20e ?
Palaa sivulle “Ajanviete ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija