Koko plätty on soitossa tällä hetkellä, ja olen tyytyväinen tähän linjaan. Nopeampi ja "thrasahtavampi" kuin edeltäjänsä The Poison, joka on sekin enemmän metalcore-tyylillään loistava.
"This night has only just begun. If there's discretion that you've not abandoned now's the time. We'll burn to best the morning's sun. Go grab your bag I'll bring the gun."
There are no eternal facts, as there are no absolute truths - Friedrich Nietzsche
En tiedä mikä on kun ennen en St. Angerista tykännyt niin yhtään mutta nyt olen enimmäkseen vain sitä kuunnellut. Kaippa sitä on oppinut tykkäämään sitten kun kuuntelee biisejä kunnolla.
Loistava esimerkki siitä, että vaikka AFI:n lyriikat ovat kovin synkkiä, ne ovat silti lämpimiä.
Tämä on tehty Sing The Sorrowin aikoihin (2003), mutta se on julkaistu vasta nyt. STS oli kyllä kaikinpuolin loistava albumi, tummanpuhuvalla, lämpimällä musiikillaan.
Aivan mahtava melodinen biisi. Soolo DragonForcen tyyliin on kunnialla vedetty loppuun. Olen aina rakastanut kyseistä biisiä vaikka yhtye itsessään ei iske.