näinhän se on! ja niitä sinkoilee paljon..tuossakin juuri kuuntelen sivukorvalla baari liikennettä skannerillaTunhhu kirjoitti:ja mä olen miettinyt, että jos toisissa soittimissa on niin herkkä vastaanotin, että se nappaa ilmasta lähetystä vaikka olisi pois päältäkin.. ilmassahan sinkoilee radioaaltoja jatkuvasti ja kokoajan.. ..
no olet kuitenkin väärillä jäljillä radio signaali voi moduloida niin että se hyvinkin kuuluu kotikajareista yms. tarpeeksi vahva lähete voi häiritä televisiota, radiota ja tietokonetta...hyvä esimerkki on myös joskus takavuosina ollut uutinen jossa oli markkinoilla langattomia kuulokkeita (laittomia tosin) niiden käyttämä taajuus häiritsi lentoliikennettä. en muista juttua tarkalleen, mutta yritän etsiä uutisen josko vielä löytyisi?Zipuli kirjoitti:En kyllä usko kaiuttimien olevan mikään Radio. Se on varmaan vaan joku sähkövika, ääni kiertää johdoissa yms.
Enkä usko sen olevan venäjää/mitään järkevää puhetta.
Joidenkin teorioiden mukaan jotkut "marssilaiset" yrittävät kommunikoida joidenkin sähkölaitteiden kautta. Tähänkään en usko.
Kauttimessa on varmaan vain sähkövika.
niin no en minäkään ole väittänyt että avaruudesta tulisi häiriötä, mutta ihan noista maanpäällisistä radio lähetteistä yms..Zipuli kirjoitti:Niin.... no luultavasti langattomat kuulokkeet... Mä en siltikään usko että ne tulee mistään avaruudesta. Ehkä korkeintaan naapurista : D
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa