Hartsa kirjoitti:
Loppupeleissä henkilökohtaisesti...
Aivan, mitä väliä miten sähkö toimii kunhan se toimii

Hartsa kirjoitti:
Loppupeleissä henkilökohtaisesti...
Taikuri kirjoitti:Minun oli pakko rekisteröityä tämän aiheen takia. Ensiksi, olen todella yllättynyt miten helposti ihmiset menevät lankaan (minä jos kuka tiedän harrastettuani taikatemppuja 10 vuotta). En usko että mitään yliluonnollista on olemassa.Olen nähnyt PALJON ihmisiä jotka väittävät pystyvänsä esim. liikuttamaan esineitä ajatuksen voimalla. Tähän mennessä yksikään ei ole vakuuttanut minua. He käyttävät samoja tekniikoita kuin taikurit ja mentalistit (mutta paljon huonommin ja silti ihmiset uskovat heihin) , mutta väittävät tekevänsä sen ajatuksensa voimalla. En kuitenkaan tyrmää yliluonnollista täysin. Jos joku taivuttaa minun lusikkani koskematta siihen lainkaan niin voisin harkita asiaa. Tai liikuttaa minun valitsemaani esinettä minun valitsemassani paikassa koskematta siihen lainkaan niin voisin uskoa. MUTTA. Heidän täytyy aina saada koskea esineeseen ( että he saavat tuntuman sen energiasta tai jotain vastaavaa) ja jos heidän ei anneta tehdä sitä, niin silloin he heittelevät mitä kummallisimpia selityksiä.
Syy miksi en ole vakuuttunut on se että en ole vielä kertaakaan nähnyt ketään joka olisi esim. taivuttanut lusikan tavalla jota en tiedä. Tiedän heidän kaikki tekniikkansa.
Tässä pari videota vielä lopuksi http://www.youtube.com/watch?v=fzFeKEVfvDg
Ja tässä derren brownin lava-esitys http://www.youtube.com/watch?v=ElGynnts7Ps&feature=fvst
Hartsa kirjoitti:Minä kun en taikuri/mentalistihommia ole ainakaan tarkoituksella harrastellut, niin helpottaisikin tietää kummasti että kuinka sitten taikurit/mentalistit yms jantterit tekevät vaikka tuon esineiden liikkuttelun? Jos jätetään pois jotku magneettihommat/narut/puhaltelut sun muut itsestäänselviöt.. Että voiko TK lipsahtaa 'vahingossa' jonkin taikuritempun puolelle, ilman että tarkoituksellisesti tietää käyttäneensä jotain vippaskonstia? Eli ei tarvitse esivalmistelua, ylimääräisiä apuesineitä/valmisteluja tms.
Rebel kirjoitti:http://www.youtube.com/watch?v=QkLLV83wmhQ
Tuossa on yksi video mun harjoitus sessiosta. Ei siinä mitään maata mullistavaa vielä tapahdu mutta jotain kuitenkin.
Rebel kirjoitti:No on teillä sitten kovin vetoisaa.
Rebel kirjoitti:Jokainen voi tehdä omat päätelmät itse. Jos haluat ajatella, että puhallan siihen; ajattele sitten. Jos haluat ajatella, että veto on kaiken takan ; ajattele sitten niin. Eihän näitä juttuja, eikä mitään muutakaan millään tuubi videoilla mitenkään todistella...hulluutta hulluutta.
Rebel kirjoitti:Naamaa ette valitettavasti tule nettissä näkemään.
WM_ kirjoitti:Aqua, mitä mieltä olet?
Zrud kirjoitti:Tosta oonki kuullu joskus jotai juttua jostai dokkarista. Ei tuo mikään taito ole, joissakin ihmisissä on vain näinkai sanottuna pieni varaus sähköä. Jonka takia juuri lamput voi hennosti syttyä kun niistä pitää kiinni tai muita erinäisiä vaikutuksia erilaisiin leektronisiin laitteisiin.
Burn kirjoitti:Zrud kirjoitti:Tosta oonki kuullu joskus jotai juttua jostai dokkarista. Ei tuo mikään taito ole, joissakin ihmisissä on vain näinkai sanottuna pieni varaus sähköä. Jonka takia juuri lamput voi hennosti syttyä kun niistä pitää kiinni tai muita erinäisiä vaikutuksia erilaisiin leektronisiin laitteisiin.
Kaikkien ihmisten sisällä on sähkö virtaa sillä aivoistasi lähtevät käskyt siirtyvät lihaksiin pienen sähkö virran mukana. Mutta koitinpas tylsyyttäni itse sytyttää lamppua kädellä ja ei kyllä onnistinut. Eli joidenkin ihmisten sisällä liikkuu siis suurempi määrä sähköä vai onko kyseessä oikea taito ?
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa