Zrud kirjoitti:Nimenomaan. Samalla kannalla Shadowpeoplen kanssa... turha sitää o pelätä... pelosta nämä kaikki kuolemanjälkeisten elämienkin ideat o syntyny. ku eivät halua myöntää että se o tässä ja nyt.
ihmisyyden heikkouksia.
Wespa kirjoitti:Kuolema on kaiken alku, se on uusi syntymä. Ja kuinka hienoa se onkaan kun aina on luullut, että siihen loppuu kaikki.
Hopeapaju kirjoitti:Kaunein kuolemistapa olisi tietysti jäljettömiin katoaminen.
Tähtiensusi kirjoitti:Hopeapaju kirjoitti:Kaunein kuolemistapa olisi tietysti jäljettömiin katoaminen.
Miksi?
Trauma kirjoitti:Offtopicina ja päivityksenä uskomuksiini (joista en ole kirjoittanut pitkiin aikoihin) uskon myös kohtaloon ja hieman karmaankin.
En vain jaksa miettiä ko. asioita liikaa, enkä etsi mitään totuutta mistään asiasta. Se luo pitkälti jännitteen elämääni, jonka ansiosta minulla ei koskaan ole tylsää, olen elämäniloinen, enkä tunne oloani enää tyhjäksi.
Ja Rattlehead: Ei elämää tarvitsekaan käsittää. Sitä voi vaan katsellakin, kuinka ihmiset kaatavat paskaa omaan ja toistensa niskoihin. Tai sitten voi vaan miettiä, että kun missään ei ole järkeä, niin ehkä siinä ei tarvitsekaan olla järkeä. Shit happens. Sometimes. Live it. Tällä hetkellä ei ole muutakaan.
Verninia kirjoitti:Hän lähti yllättäen. En ehtinyt edes hyvästellä. Yhtäkkiä maantiellä oli tunnistamattomaksi muuttunut kasa ihmistä. Miksei hän koskaan puhunut?? Olisimme yrittäneet auttaa!! Jälkeenpäin näen kaiken selvästi: merkit hänen käytöksessään, oireet, jotka olisi pitänyt huomata. Aina, kun jollain on punainen talvitakki, meinaan juosta perään ja kysyä kuulumisia. Joskus kuvittelen näkeväni hänen kasvonsa ja jään tuijottamaan, en yksinkertaisesti voi lopettaa. Petyn, kun muistan ettei hän enää ole tässä todellisuudessa. Joskus saatan kirjoittaa tekstiviestin ja etsiä numeroaan puhelimen muistista.
Minä tiedän, että hän oli läsnä silloin, kun meidät lakitettiin ylioppilaiksi. Näin vilahduksen molemmilla puolin portaikkoa. Tiedän, että hän on kuullut hiljaiset ja toisaalta pimeään huudetut kysymykset ja terveiset. Tiedän, että hän on katsonut untani. Tiedän, että hän oli siellä kirkkomaalla valkoisissa vaatteissa eräänä syysyönä, jolloin minä en nostanut katsettani maasta.
Hän lähti yllättäen. Kohta siitä tulee taas vuosi lisää. Yksi vuosi lisää muistikirjoihin ja kalentereiden mustiksi maalattuihin päiviin...
Palaa sivulle “Ihmeellinen todellisuus”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa