Regendos kirjoitti:Piti näistä innostuttuani tehdä aihe. Olen tässä reilun neljä päivää kuluttanut parinkymmenen sikarin peltirasiaa sellaisella yhden viiva kahden sikarin päivätahdilla. Maistuvat todella hyvälle varsinkin kun juo kahvia samalla. Sikarit ovat Café Crème minisikareita.
--
Ajattelin, jos aloittaisi pienimuotoisen sikariharrastuksen ja lähtisi kokeilemaan erillaisia pössyköitä, kun näillä kuulemma on erojakin.
Regendos kirjoitti:Yllättävän harva loppupeleissä tietää, että sikarista otetaan vain poskisauhuja. Ystävien kanssa jutustelessani tajusin heidänkin tietämättömyyden asian suhteen. Olen jopa nähnyt ihmisten polttavan sikaria vetämällä sitä henkeen.
Yllättävän harva loppupeleissä tietää, että sikarista otetaan vain poskisauhuja. Ystävien kanssa jutustelessani tajusin heidänkin tietämättömyyden asian suhteen. Olen jopa nähnyt ihmisten polttavan sikaria vetämällä sitä henkeen.
Tenkku kirjoitti:Minä en meinaa ikinä sikaria polttaa. Pelkkä haju jo on niin paha että huhhuh. Lisäksi olen tosi tarkka terveydestäni, enkä halua saastuttaa keuhkojani yhdelläkään imauksella.
Gitarre kirjoitti:Mutta poskisyöpä ei ole niin vaarallinen kuin keuhkosyöpä,eh ?
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa