Morjens.
Olen uusi jäsen tällä foorumilla. Useasti on kyllä tullut lueskeltua erinäisiä juttuja tältä palstalta...ja nyt päätin liittyä ihan kunnolla.

Täytyy kyllä ekas sanoa että loistavat sivut on...kiitokset siitä ylläpitäjille.
Tänään tapahtui jotain todella ihmeellistä, löysin netistä muutamia sivuja joissa opetettiin auran näkemistä. Täytyy sanoa että hieman olen epäillyt koko touhua ennen tätä, mutta tänään tapahtui se mitä en olis heti uskonut.

Aloin näkemään auroja kun keskityin siihen ihan kunnolla. Homma lähti silleen ,että tuijottelin omaa kättä valkeaa taustaa vasten ja yritin saada auran näkymään...lopulta huomasin tyylin miten se toimii, ja voin sanoa että kahvi oli mennä väärään kurkkuun.

Näin taivaansinistä ,oranssia ja vihreää väriä. Aina olen luullut että aura näkyy sellasena sumeena kerroksena, mutta nyt kun näin itse niin kyllä ne ennemmän neon valoja muistutti.

Varmasti hienointa mitä olen ikinä nähnyt. Lisäksi näin sellasiä käsistä lähteviä hassuja pyörteitä, vähän niinkuin savua tai jotain. En osaa sanoa mitä se "savu oli".
Täytyy vaan katsoa silleen ettei tarkenna katsettaan mihinkää eikä räpytä silmiään, sulkee ajatukset ulkopuolelle ja antaa väriloiston näkyä....siitä se sit hetken kuluttua ilmestyy. Kannattaa kokeilla eri värisiä taustoja...ainakin valkea, sininen tai punainen toimii loistavasti.
Tästä innostuneena kävin hakeen ulkoa kasvin lehden, ja kokeilin näkyiskö siinä mitään...ja kyllähän siinäkin näkyi

Sellanen vihreä/keltainen aura...vähän himmeempi ku oman käden aura, mutta hyvin erottuva kuitenkin.
En tiedä onko tällä osuutta asiaan mutta aloitin muutama päivä sitten kuuntelemaan sitä ravi's ascension audio freqs ääni tiedostoa...sitä missä kuuluu niitä eri taajuuksisia ääniä, linnun laulu ja meren kohinaa.