matruska kirjoitti:e, mutta kuvitelkaa, esim zrud. Jos sitä jeesusteliaa ei olis ollut, niin meidänkin vanhemmat olis luultavasti ählämeitä, ellei joitain juutalaisia. Ja porukoiltahan sitä uskoa tuutin täydeltä nuorena opetellaankin. Tuskin olisi ollut tiedemiehiä, koska usko oli siihen aikaan niin yksitoikkoista. Tosin kristinusko on paljon vapaampi yhteisö, joka ei tuomitse mitään.
matruska kirjoitti: Tosin kristinusko on paljon vapaampi yhteisö, joka ei tuomitse mitään.
Zrud kirjoitti:Kaikki ovet ovat avoimia kunens ne on suljettu
WM_ kirjoitti:matruska kirjoitti: Tosin kristinusko on paljon vapaampi yhteisö, joka ei tuomitse mitään.
Muuta kuin suurimmanosan ihmiskuntaa helvettiin.
Tuomitsee myös homot, murhaajat, raiskaajat, ehkä jopa toisin uskovat, sitä en kyllä varmaksi menisi sanomaan..
Tintti kirjoitti:WM_ kirjoitti:matruska kirjoitti: Tosin kristinusko on paljon vapaampi yhteisö, joka ei tuomitse mitään.
Muuta kuin suurimmanosan ihmiskuntaa helvettiin.
Tuomitsee myös homot, murhaajat, raiskaajat, ehkä jopa toisin uskovat, sitä en kyllä varmaksi menisi sanomaan..
Kyllä näin on. Itse uskon Jumalaan ja Jeesukseen, Ja mitä olen kuullut niin Jumala tuomitsee väärään uskovat. Saatanan kikka on saada ihmiset uskomaan ihan mihin tahansa kuin Jeesukseen jotta joutuisi kadotukseen.näin olen kuullut.
Jaarno kirjoitti:Nimenomaan. Kyllähän sitä kuulee monenlaisiakin asioita mutta kyllä se oma mielipide pitäisi selvittää ihan omilla aivoilla eikä muitten puheista suoraan.
OSITutkimusseura kirjoitti:No huhhuh, on kyllä kotona kasvatus saatu kuntoon. Tainnut isäpappa antaa kepin ja porkkanan sijaan keppiä ja raamattua kun tuota ihmistä on aikuisuuteen valmistanut.
carcass kirjoitti:Onhan noita kristillisiä lyriikoita kuultu ennenkin tuossa musiikkigenressä, vaihtelevalla menestyksellä..
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa