Zrud kirjoitti:Alkaa häirittee nää unet pikkuhiljaa...
Tänäkin yönä en muista yhtään mitään mitä unta näin. mutta heräsin siihen kun itkin o_o'
Mitähä miuki päässä o vikana.
Zrud kirjoitti:No tuppaan aina heräämää unen parhaimmassa paikassa. sit ku alkaa jälkee päi muistelee muistaa siitä aina vähemmän ja vähemmän. iha ku joku pyyhekumilla niit pyyhkis pikkuhiljaa.
Aurelia kirjoitti:Mielenkiintoista. Voisit mennä regressioterapiaan ainakin tutustumiskäynnille jos epäilet, että kokemuksesi olisi muisto entisestä elämästä. Itse menin alunperin kokeilemaan regressioterapiaa palatakseni kivuliaisiin lapsuudenmuistoihini, mutta palasinkin ihmeekseni entisiin elämiin joihin en ollut ennen sitä täysin uskonut. Suosittelen lämpimästi. Siinä prosessissa on mahdollista avata tunnelukkoja ja vapautua joistakin irrationaalisista pelkotiloista turvallisesti. Aikomuksena on mennä seuraavan kerran sitten kun olen henkisesti sellaisessa vaiheessa, että kestän taas sen tunnemyllerryksen mikä siitä seuraa.
Jos et tiedä mitä se on, niin siinä palataan kehoon jääneisiin takaumiin syvärentoutuksessa. Sinua ei siis hypnotisoida kuvittelemaan mitään vaan rentoudut, mutta tiedostat missä ja kuka olet, tuntemukset ja näyt tulevat jos ovat tullakseen. Niitäkin ihmisiä on jotka eivät ole kokeneet mielestään mitään muuta kuin rentouden regressioterapiassa.
Edit: linkki tähän aiheeseen vielä...
http://www.rakkaudenpolku.net/regressioterapia.htm
WM_ kirjoitti:Näyttävätkö ne olevan tästä ajasta? Tai suomesta?
Aevis kirjoitti:Tästä aiheesta tulikin mieleeni, että itse näen melko usein sellaisia "välähdyksiä" paikoista, joita en ole koskaan nähnyt, mutta jotka kuitenkin tuntuvat niin äärimmäisen tutuilta. Näihin väläyksiin liittyy myös aina todella vahva kaipuun tunne. Uskon jälleensyntymiseen, joten ehkä ne ovat edellisestä elämästäni. :p
Shadowbeast kirjoitti:Aurelia kirjoitti:Mielenkiintoista. Voisit mennä regressioterapiaan ainakin tutustumiskäynnille jos epäilet, että kokemuksesi olisi muisto entisestä elämästä. Itse menin alunperin kokeilemaan regressioterapiaa palatakseni kivuliaisiin lapsuudenmuistoihini, mutta palasinkin ihmeekseni entisiin elämiin joihin en ollut ennen sitä täysin uskonut. Suosittelen lämpimästi. Siinä prosessissa on mahdollista avata tunnelukkoja ja vapautua joistakin irrationaalisista pelkotiloista turvallisesti. Aikomuksena on mennä seuraavan kerran sitten kun olen henkisesti sellaisessa vaiheessa, että kestän taas sen tunnemyllerryksen mikä siitä seuraa.
Jos et tiedä mitä se on, niin siinä palataan kehoon jääneisiin takaumiin syvärentoutuksessa. Sinua ei siis hypnotisoida kuvittelemaan mitään vaan rentoudut, mutta tiedostat missä ja kuka olet, tuntemukset ja näyt tulevat jos ovat tullakseen. Niitäkin ihmisiä on jotka eivät ole kokeneet mielestään mitään muuta kuin rentouden regressioterapiassa.
Edit: linkki tähän aiheeseen vielä...
http://www.rakkaudenpolku.net/regressioterapia.htm
Tämä kuulostaa mielenkiintoiselta! Voisin ehkä yrittää tätä, vaikka homma tuntuukin siltä, että se on jotenkin liittyvä uskontoon, tms.
Laita mulle viestiä jotenkin (onko täällä "Postilaattikko" tai vastaava? vai voiko lähetellä yksityisiä viestejä? sori, oon vähä huono näide juttujen kaa, ku pari krt vaan käynyt)
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa