Nefertiti kirjoitti:Hello kaikille
Olen seuraillut teitä ja teidän mukavaa jutustelua sivusta jo pitkän aikaa ja pitihän sitä lopulta päästä itsekin mukaan tähän lystiin. Täytyy heti ensialkuun ihmetellä, kuinka yllättävän alhainen käyttäjien keski-ikä täällä on... Itse olen "jo" 30 lähestyvä menevän sorttinen äiti-ihminen. Olen vissiinkin aina ollut pikkasen kummallinen, mutta paranormaaliksi meno kävi jossain siinä teini-iän kieppeillä... Outoja tapauksia on sattunut (ja sattuu edelleen) niin paljon/usein että enin skeptisyys on kaikonnut jo hyvän aikaa sitten. Minulla on myöskin taipumusta nähdä jonkinmoisia enneunia ja ns. ennakkoaavistukset ovat jokapäiväisiä. En myöskään ole ainut laatuani meidän perheessä ja suvussa.
Niin ja KIITOS Wespa olet saanut aikaan jotain aivan mahtavaa ja ihanaa!
Kurja kirjoitti:Olen 30v miespuolinen olento Vantaan Tikkurilasta ja ajattelin tänne regata koska yliluonnolliset sun muut asiat kiinnostaa (okkultismi, ufot, salaliittoteoriat jne). Blogi on vaikuttanyt kiinnostavalta ja se saikin sitten rekisteröitymään foorumillekkin.
Phantom kirjoitti:Kurja kirjoitti:Olen 30v miespuolinen olento Vantaan Tikkurilasta ja ajattelin tänne regata koska yliluonnolliset sun muut asiat kiinnostaa (okkultismi, ufot, salaliittoteoriat jne). Blogi on vaikuttanyt kiinnostavalta ja se saikin sitten rekisteröitymään foorumillekkin.
Tervetuloa...kiva nähdä että tänne liittyy samaa ikäluokkaa omaavia kavereita
Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa