aika hyvin väänetty.
 aika hyvin väänetty.ShadowPeople kirjoitti:Onko ketään huomannut, että tuntuu kuin mitä pohjoisemmaksi suomea mennään, sitä enemmän ihmiset uskovat johonkin yliluonnolliseen? Tiedä sitten onko tämä minun kuvitelmaa mutta itse tunnen täältä etelästä päin paljon ihmisiä jotka ovat täysin skeptikkoja, ja pohjoisesta päin tunnen paljon ihmisiä mutta heistä tiedän vain muutaman skeptisen ihmisen. Toki sielläkin niitä on mutta tuntuu silti, että siellä on enemmän ihmisiä jotka ottavat yliluonnolliset asiat avoimemmin
ShadowPeople kirjoitti:Onko ketään huomannut, että tuntuu kuin mitä pohjoisemmaksi suomea mennään, sitä enemmän ihmiset uskovat johonkin yliluonnolliseen? Tiedä sitten onko tämä minun kuvitelmaa mutta itse tunnen täältä etelästä päin paljon ihmisiä jotka ovat täysin skeptikkoja, ja pohjoisesta päin tunnen paljon ihmisiä mutta heistä tiedän vain muutaman skeptisen ihmisen. Toki sielläkin niitä on mutta tuntuu silti, että siellä on enemmän ihmisiä jotka ottavat yliluonnolliset asiat avoimemmin
 Viime päivinä en ole kyllä askelia kuullut, mikä oikeastaan harmittaa. :/ Eräs ystävänikin on yökylässä ollessaan sanonut kuulleensa askelia portaissa, joten en ainakaan omiani kuule.  Ja yksittäiset narinat voisin kyllä ymmärtää ihan luonnollisiksi vanhassa talossa, mutta kun joka porras alkaa vuoronperään narisemaan, niin se on jo aika outoa. XD Ja se tosiaan kuulostaa ihan kuin joku niissä kävelisi, eikä vain että laudat vanhuuttaan narisee.
 Viime päivinä en ole kyllä askelia kuullut, mikä oikeastaan harmittaa. :/ Eräs ystävänikin on yökylässä ollessaan sanonut kuulleensa askelia portaissa, joten en ainakaan omiani kuule.  Ja yksittäiset narinat voisin kyllä ymmärtää ihan luonnollisiksi vanhassa talossa, mutta kun joka porras alkaa vuoronperään narisemaan, niin se on jo aika outoa. XD Ja se tosiaan kuulostaa ihan kuin joku niissä kävelisi, eikä vain että laudat vanhuuttaan narisee.
 Nykyään se koulu on myyty jollekkin tyypille asunnoksi, joten siellä ei saa enää käydä pihalla tirkistelemässä... Harmi sinäänsä.
  Nykyään se koulu on myyty jollekkin tyypille asunnoksi, joten siellä ei saa enää käydä pihalla tirkistelemässä... Harmi sinäänsä.
Die kirjoitti:Mulla taitaa olla taas vieras kylässä täällä :--) Selän takana on meittin mutsin sänky, jonka vieressä tv taso. Ja kuulin selvästi kuinka joku naputti siihe pari kertaa. Lisäksi on muutenki koko ajan hiukka ahdistunut tunne ja tuntuu kuin joku seuraisi minua . Noh, annetaan veijarin vierailla meillä, kun ei harmia ole aiheuttanut
Die kirjoitti:Mulla taitaa olla taas vieras kylässä täällä :--) Selän takana on meittin mutsin sänky, jonka vieressä tv taso. Ja kuulin selvästi kuinka joku naputti siihe pari kertaa. Lisäksi on muutenki koko ajan hiukka ahdistunut tunne ja tuntuu kuin joku seuraisi minua . Noh, annetaan veijarin vierailla meillä, kun ei harmia ole aiheuttanut

Olis kiva saada tallennettua jos jotain näkyy.
 Olis kiva saada tallennettua jos jotain näkyy.Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa