matruska kirjoitti:Jumala on tietysti olemassa. Kun kuolen, pääsen taivaaseen. Iänkaikkiseen mukavuuteen. Ja aina on mukava olla jossa on kaikki lähimmäiset ympärillä. Pahat ihmiset joutuvat helvettiin kärventymään. Yhdessä huoneessa istutaan penkissä, hampaita ja kynsiä revitään yksitellen irti, sitten ne kasvaa uudelleen, ja uudelleen takaisin. Toisessa huoneessa revitään kivekset, ja ne tulee uudelleen takaisin. Kolmannessa onkin kahvitaukoja, mutta seistään käsillä altaassa, jossa on suolia ja kaikkea paskaa.
Kannattaa käydä rippikoulu, ymmärtää miksi olemme täällä.
Infrequentia kirjoitti:Kyllähän jumala on olemassa, mutta se on persoonaton voima joka on kaikkialla. Eli juuri tämä "korkeampi voima" mistä jo aikaisemmin mainitsitte. Ei siellä pilven reunalla mikään partajehu meitä valvo.
Kaveri kävi juuri rippikoulun ja piti sitä melkosena aivopesuna... minusta ketään ei pitäis kirjata kirkon kirjoihin pienenä, vanhemmat saa kasvattaa raamatun oppien mukaisesti mutta kirjoille ei pitäisi laittaa ennenkuin on itse vastuussa itsestään ja pystyy itse päättämään ja ottamaan selvää uskooko satukirjoihin vai ei. (meni vähän aiheen ohi mutta menköön!)
matruska kirjoitti:No ei, kirjoitin hieman sarkastisesti. Tosiaan on mukava uskoa että elää kuoleman jälkeenkin. Mutta muuten suurempiin voimiin en jaksa vaivautua. Tosin risti on kaulassa, koska kummi osti ja ei pitäisi siitä jos en pitäisi. Mutta omassa mielessä toi risti menee siinä samassa mikä pentagrammikin. Eli ei mitään väliä. Ihmiset ajatelkoot mitä ajatelkoot. Uskotaan vaikka että ne alienit ovat luojiamme : D
Tosiaan, riparilla jauhettiin hirveetä shaissea kokoajan, kaiken kruunas pari kk, toiminut homopappi, ikää pääle 30hyi
Tähtiensusi kirjoitti:Kyllä uskon Jumalaan ja olen saanut vastauksia rukouksiini.
Zrud kirjoitti:ja jotkut onnettomat idiootit viellä todella uskoo tuohon soopaan....
idiootteja on moneen junaan ja ja monta jää silti laiturillekkin.
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa