Die kirjoitti:Itse en usko jumalaan enkä tule koskaan uskomaan, uskonto tunnit on yhtä tuskaa, kutonen sattuu ussa olemaan 8'>> Tosin uskontojen historia on mielenkiintoista, mutta toi tuputtaminen mitä se vielä joskus ala asteella oli niin seoli jotain niin kamalaa 8'> Onneksi enää sitä ei tuputeta yläasteella 8]
Anzkuuuuuh kirjoitti:Aaaaateisti ma ooon! Mutta ei mulla mitään kristittyjä vastaan ole
WM_ kirjoitti:Miksi muutenkaan täytyy uskoa TAI ei uskoa.
Miksi aina JOKO TAI?Olen kysynyt sitä 1000 kertaa täällä..
Aqua vitae kirjoitti:WM_ kirjoitti:Miksi muutenkaan täytyy uskoa TAI ei uskoa.
En ymmärrä mitä välimuotoja löydät uskomisen ja ei uskomisen väliltä? Laajenna tajuntaani.
WM_ kirjoitti:Aqua vitae kirjoitti:WM_ kirjoitti:Miksi muutenkaan täytyy uskoa TAI ei uskoa.
En ymmärrä mitä välimuotoja löydät uskomisen ja ei uskomisen väliltä? Laajenna tajuntaani.
Olla optimistinen, ei ehkä uskoa mutta ainakin yrittää löytää joitain vastauksia. Ei niin että kun kuulee sanan "jumala", se kalahtaa pahasti korvaan vaan mielenkiinnosta kuunnella mitä sanottavaa toisella on, että voi itse kehittää oman käsityksensä Jumalasta.
Itse en todellakaan tiedä mihin uskon, tai tiedän mutten osaa sanoa. Niin moni pitää minua himo-uskovaisena, mutta yhtä moni ateistina. Satanistiksikin on nimitetty eikä sekään kovin kaukana. Buddhalainen, hindulainen, kristitty, muslini, new age -ajattelija, shamanisti blabla... jnjnejne.
YKSIKÄÄN noista mitä luettelin (eikä yhdenkään pyhät tekstit) kolahda minulle täydellisesti. Kaikissa on hippunen sitä arvokasta tietoa mikä minua ruokkii (kristinuskosta mm. kultainen käsky ja rakkauden kaksoiskäsky)
Minä olen nuo kaikki, olematta silti mitään!
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija