GhostHunter kirjoitti:Willard libraryn chostcamin joku valpas katselija on saanut oletettavan gray ladyn profiili kuvan
linkki kuviin
Eob kirjoitti:GhostHunter kirjoitti:Willard libraryn chostcamin joku valpas katselija on saanut oletettavan gray ladyn profiili kuvan
linkki kuviin
No TUO ei kyllä minua oikein vakuuta. :l
Zipuli kirjoitti:Mielisairaalat ovat aina kyllä erityisesti kiinnostaneet minua.
Vic Rattlehead kirjoitti:Oon saanut sen kuvan, että mielisairaaloiden potilaiden oikeuksia sun muita ei oikeen vahdita, niin mistä sitä tietää mitä karmeuksia ja kokeita niillä potilailla toteutetaan.
ridikulous kirjoitti:Vic Rattlehead kirjoitti:Oon saanut sen kuvan, että mielisairaaloiden potilaiden oikeuksia sun muita ei oikeen vahdita, niin mistä sitä tietää mitä karmeuksia ja kokeita niillä potilailla toteutetaan.
Kyllä ainakin Suomessa tietääkseni asiat mielisairailla on niin hyvin kuin nyt ylipäänsä voi olla. Sitten tiedä noista vähän köyhemmistä ja muutenkin epämääräisistä paikoista.
Otus kirjoitti:Ja täytyy tuohon Suomen mielisairaala juttuun sen verta että.. No, _teknisesti_ Suomen mielisairaaloissa kaikki on hyvin. Mutta käytönnössä, stressaantuneita hoitajia, nuorten yhdellä sairaalalla puolenvuoden välein viahtuva lääkäri.. Ettäs sellasta. Tosin parempi täällä on kun monessa muussa paikassa.
Palaa sivulle “Vinkit ja linkit”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa