Zrud kirjoitti:Eeei minä olen realisti. 99% kaikkeen mitä maanpäällä tapahtuu on jokin looginen selitys.
ne loput 1% on niitä asioita mitä emme huomaa / näe ja mitä ei koskaan tapahdu.
PS: Ja Sattumaa ei voi palvoa koska se on jokin joka voi tai ei voi tapahtua.
Paranormaalius on asia mihin voi uskoa koska se on ja voi olla totta.
Samoten kuten uskonnot.
Vaikka itse olen sitä mieltä että uskonnot ovat puhtaasti fiktioita ja elämäntapoja.
Vic Rattlehead kirjoitti:Zrud kirjoitti:Eeei minä olen realisti. 99% kaikkeen mitä maanpäällä tapahtuu on jokin looginen selitys.
ne loput 1% on niitä asioita mitä emme huomaa / näe ja mitä ei koskaan tapahdu.
PS: Ja Sattumaa ei voi palvoa koska se on jokin joka voi tai ei voi tapahtua.
Paranormaalius on asia mihin voi uskoa koska se on ja voi olla totta.
Samoten kuten uskonnot.
Vaikka itse olen sitä mieltä että uskonnot ovat puhtaasti fiktioita ja elämäntapoja.
Sama asia itellä. Ja kuten tuossa sanoitkin aikasemmin, uskovaiset pistää jumalan piikkiin jne. se on totta ja niin perhanan sappeani kiehuttavaa joskus...
Vic Rattlehead kirjoitti:Olen mm. säästynyt melko varmasti raiskaukselta, selvinnyt autokolarista suhteellisen vähäisillä vammoilla ja estänyt tulipalon.
Tuota "ääntä" sanotaan myös itsesuojeluvaistolksi... Lähes kaikilla on se, ei tuossa ole mitään yliluonnollista.
Wespa kirjoitti:Kyllä itsekkin olisin mielelläni hullu, jos se pelastaisi henkeni.
Kaikki on suhteellista...
PS. Aika hauska keskustelu. Päätelmä on vaihtunut sattumasta valehteluun ja hulluuteen.
viltsu kirjoitti:Nykyään tuossa aamulla kun pitäisi mennä nukkumaan alkaa oikea orkesteri päässä. En saa selvää mitä höpöttää, mutta kohta oon jo unessa.
Jaarno kirjoitti:viltsu kirjoitti:Nykyään tuossa aamulla kun pitäisi mennä nukkumaan alkaa oikea orkesteri päässä. En saa selvää mitä höpöttää, mutta kohta oon jo unessa.
Siis kuulet ääniä päässäsi? Ja useita etkä saa niistä mitään selvää?
Zrud kirjoitti:Tänää kävi kyll aika hassu. Olin lähtemässä fillarilla isä ukolta kylästä. kun kuulin että nimeäni huudettiin. huusin takaisi net mitä. kun luulin et ukko huus. mut vastaus ttaks ei tullu... sit mietin et mitähä se siel huus. tarakstin taskut etten unohtannu mitn. ja olinki unohtannu kännykän. menin sit ylös hakee sitä, ja kysyin et miks et vastannu ku huusin. nii ukko vaa sano että en mie mitn oo kuullu tao huutannu...tuuria.
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa