slipknotrulez kirjoitti:Olin tuossa eilen mummolassa taas kylässä... Syötiin, juteltiin ja mentiin saunaan. Saunassa oli yksi outo juttu: yhdessä seinässä oli raapimajälkiä. Kysyin että mistä nuo ovat tulleet ja kukaan ei tiennyt. Sain vain selville, että seinässä oli ennenkin ollut tuommoisia ja se oli korjattu vähänaikaa sitten. Mun isovanhemmilla oli ollut ennen kissa, että saattaakohan se liittyä asiaan... Voin pistää kuvia tulemaan.
Ulwoja kirjoitti:Paras kamu kertoi kun sen koira alko yhtäkkiä leikkiä olemattoman kanssa. Koira oli vasta pentu ja sen äiti lopetettu vähän aikaa sitten tapahtumasta. Mietityttää kaverin kanssa että kävikö äiti tervehtimässä tytärtään.
slipknotrulez kirjoitti:Ulwoja kirjoitti:Paras kamu kertoi kun sen koira alko yhtäkkiä leikkiä olemattoman kanssa. Koira oli vasta pentu ja sen äiti lopetettu vähän aikaa sitten tapahtumasta. Mietityttää kaverin kanssa että kävikö äiti tervehtimässä tytärtään.
En kyllä usko, koska yleensähän koirat "eivät välitä" pennuistaan sen jälkeen kun ne annetaan pois. Ainakaan niin paljon että kävisivät niiden luona kuoleman jälkeen. Ainakaan minun koirani ei ole sen emon suuressa suosiossa...
ridikulous kirjoitti:Jos ajatellaan, että koirilla on sielu, on myös ajateltava, että kaikilla muillakin eläimillä on sielu. Näin ollen esimerkiksi hyttynenkin voisi jäädä kummittelemaan. Mikä kuulostaa kuitenkin erittäin epätodennäköiseltä. Mikä sitten erottaa koiran ja itikan toisistaan? Tunne-elämän laajuusko?
slipknotrulez kirjoitti:Ulwoja kirjoitti:Paras kamu kertoi kun sen koira alko yhtäkkiä leikkiä olemattoman kanssa. Koira oli vasta pentu ja sen äiti lopetettu vähän aikaa sitten tapahtumasta. Mietityttää kaverin kanssa että kävikö äiti tervehtimässä tytärtään.
En kyllä usko, koska yleensähän koirat "eivät välitä" pennuistaan sen jälkeen kun ne annetaan pois. Ainakaan niin paljon että kävisivät niiden luona kuoleman jälkeen. Ainakaan minun koirani ei ole sen emon suuressa suosiossa...
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa