Itse koitan rajoittaa tuota juomista vain kavereiden synttäreihin yms juhliin. Noh, viime kerralla (päättäreissä) menikin sitten "vähän" överiksi. Voin selostaa sen mitä illasta tiedän, koska tiedän vain sen mitä kaverit ovat kertoneet... : /
Elikkäs olin varannut iltaa varten pullon vodkaa ja ajattelin että siitä riittäisi vielä seuraavallekkin päivälle. Ja kuten arvata saattaa, eipäs sitten riittänyt... Kiskoin kuulemma sen pullon vodkaa alle tunnissa kurkusta alas ja sen jälkeen en ollutkaan pysynyt yhtään pystyssä, oksentelin, en tiennyt missä olin yms. Kaverit olivat kuulemma joutuneet raahaamaan minua pitkin iltaa pois autojen edestä ja muista epämieluisista paikoista. Olin sitten ilmeisesti kertonut kavereilleni kotiintuloaikani jossain vaiheessa iltaa ja tietenkin, se aika sitten koitti. Jotenka yksi hyvä kaverini päätti auttaa minut kotiin, matkaa oli noin 3km. Hän sai kuulemma kirjaimellisesti taluttaa/kantaa minut kotiin koska en pysynyt pystyssä. Urakasta teki erityisen vaikean se että olen suhteellisen kookas ikäisekseni ja olin siis kaveriani huomattavasti isompi, silti hän auttoi minut kotiin.
Ja tuosta vodka-pullosta tuli elämäni kauhein krapula. Aamulla kun nousin sängystä niin päässä heitti, oksetti, maha oli kipeä yms. Se päivä meni siis oksennellessa.
Olen siis suuren kiitoksen velkaa, ehkä jopa henkeni velkaa sille kaverille joka auttoi minua pitkin iltaa ja vielä kotiinkin! Jutun pointti on se että olisi saattanut käydä köpelösti ilman hyviä ystäviä...
Seuraava kerta olisi sitten tiistaina, erään kaverin synttärit. Katsotaan mitä siitä sitten tulee. Kerron tänne jos menee överiksi