Tintti kirjoitti:Loisto äänite. Mietin miten saat Wespa yhteyden niinkuin tuosta vaan. Ja kun kysyt häneltä jotain ja hän sitten vastaa niin puhuuko hän sinun kauttasi? Vähä epäselvä kysymys mutta kait siitä ymmärtää.
Wespa kirjoitti:Tintti kirjoitti:Loisto äänite. Mietin miten saat Wespa yhteyden niinkuin tuosta vaan. Ja kun kysyt häneltä jotain ja hän sitten vastaa niin puhuuko hän sinun kauttasi? Vähä epäselvä kysymys mutta kait siitä ymmärtää.
Saan yhteyden ihan vain keskittymällä ja avaamalla sydämeni. Sitten alkaa hienoja ja kauniita ajatuksia tulemaan päähäni. Monesti myös puhun nämä ajatukset ulos selventääkseni ajatuksia. Tämän voisi nähdä, että henkioppaani/suojelusenkelini puhuu kauttani, mutta minulla on täysi valta ja ohjailen puhumista itse.
slipknotrulez kirjoitti:Tuossa tuli vähän aikaa sitten kokeiltua wespan äänitteen vinkkejä. Meditoin ainakin yritin ja sanoin päässäni "hei". Kohta tuli vastaus "hei". Sitä ei kuulunut, mutta se tavallaan näkyi mielessäni. Pitää joskus mennä pidemmälle tuon kanssa, ties vaikka henkioppaan kohtais:D
Juttelin yhden naisihmisen kanssa asiasta, joka pelkäsi kyseessä olevan paholaisen, mutta asia selveni myös, koska henkioppaani vannoi Jeesuksen nimeen olevan hyvä ja valosta, tätä ei tietääkseni demonit ym. voi tehdä. Ja miksi s*atana opettaisi minulle rakkautta, kun hän voisi opettaa minulle masennusta ja kärsimystä ja täten saada enemmän valtaa?
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa