Kapuli13 kirjoitti:Tampereella oli joskus Koivistonkylässä talo jossa sanottiin että kummitteli. Olen siellä pienenä käynyt, siis pihassa, ja heitimme ikkunasta sisään harjan ja ensi viikolla se oli taas ikkunan edessä! Ja se oli outoa, sillä talo oli lukossa eikä siellä kukaan käynyt. Tarina kertoo että joku känniläispariskunta olisi asunut siellä ja mies olisi tappanut vaimonsa, mutta se saattaa olla vain tarina. Kuulin asiasta naapurilta, joka asuu talon vieressä.
Riesa kirjoitti:Monta iltaa googletettu ja nyt tarvin jo apua. Löytyykö jostain tietoa/kirjoituksia Tampereen keskustan kummitustaloista, paljon niistä aina kuulee tarinaa, mutta mitään ei saa lukea.
Sinikello kirjoitti:Oi tsori, kysyitkin ASUMATTOMIA kummitustaloja. : / My bad, en lukenut tarpeeksi ajatuksella.
No, periaatteessa kyllä asumattomia ovat kaikki nuo luettelemani paikat, mutta lienet tarkoittanut sellaisia asumattomia rakennuksia, jotka olleet siis ihan yksityisten henkilöiden koteja, ja jotka eivät välttämättä ole millään lailla julkisessa tiedossa?
Sellaisia olisi mielenkiintoista päästä tutkimaan, tosiaan jos vaan tietäisi missä niitä on. : / Keneltäköhän voisi kysyä? Varmaan joltain semmoiselta, joka on piiiiitkään asunut Tampereella, ja joka tietää paremmin kaupungin ja sen asukkaiden historiaa. Itse vasta 24-vuotias ja Tampereella asunut 5-6 vuotta, joten paikallistuntemukseni ei vielä sillä lailla ole kovin hyvä.
Riesa kirjoitti:Mun moka, vähän väärässä topicissa kyselin siis kaikki keskustan talot hakusessa keskustorilta ainakin puhutaan siitä coffee housen talosta ja se viereinen, ei palanderin talo vaan se toinen.
Pyynikki, Amuri jne niistä löytyi netistä juttua, mutta muista ei oikein löydy tarinoita, kuin muutama hassu lause.
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa