Viime viikkoina on tullut nähtyä noita. Yksi hauskimmista oli sellainen missä megazonesta oli tehty haltijazone-versio, missä pystyi hyppimään seinärakenteiden päälle, lentämään ja tekemään isoja loikkia (tosin muilla oli vaijerisysteemit ja minä lensin ihan omin avuin) ja siellä taisteltiin erilaisin valomiekoin tai taikasauvoin joista pystyi ampumaan säteitä. Meinasin hävitä yhdelle taitavalle pelaajalle niin aloin muuttaa unta omaksi edukseni ja lopulta tuulettelin voittajana seinän päällä seisten ja valopalloja käsistäni sinkoillen.
Viime viikkoisessa maailmanloppu-unessani alkuun olin serkkujeni synnyinkodissa missä palava kuusi oli kaatumassa niiden vanhan rakennuksen päälle ja tajusin että voin estää sen koska näen unta ja käänsin puuta ajatuksen voimalla niin ettei se osunut puurakennukseen.
Pari yötä sitten olin taas matkalla tehdasalueelle jossa olen monena yönä seikkaillut aina jonkun opastuksella ja kävelin hiekkatietä pitkin jonkun naisen kanssa joka oli opastamassa sillä kertaa ja tajusin, että alueen työntekijä tuli autolla kohti eikä ollut mitään paikkaa mihin piiloutua. Muistin näkeväni unta joten kohotin käteni ja työnsin autoa taaksepäin muutaman kilometrin ja iskin jalkani maahan jolloin juuria katkeili ja maahan ilmestyi kolo johon humpsahdin ja näin olin maan alla piilossa kun auto meni ohi. Ylös kömpiessäni totesin tälle näkymättömälle (itse siis näin hänet) oppaalleni että olen aika luova paniikkitilanteissa.

Kysyin myös miksi olen niin usein siellä samassa tai samankaltaisessa paikassa kun en hereillä ollessa edes tiedä missä tai mikä se on ja unissakin näen lähinnä kellarikäytäviä, halleja, parkkihalleja ja hissejä jotka oikkuilevat ja joita pitäisi hallita mielellä päästäkseen oikeaan kerrokseen. Tehtäväni on kuulemma paljastaa sen paikan salaisuudet kun sen aika on. Mitähän alitajuntani tahtoo kertoa?