Enkelit

Kummitukset, henkimaailma, telepatia, psykokinesia, selvänäkö, kanavointi, spiritismi, shamanismi, evp...
Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viesti:

Re: Enkelit

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 09 Touko 2009, 11:07

Regendos kirjoitti:Minua uskonnot eivät häiritse, ellei niitä tuputeta tai ellei ne ole vaarallisia uskovalle. Siinä tapauksessa minulle se on okei.

Tähän minulla on jotain. Yritin jo eilen kirjoittaa, mutta servut olivat ilmeisesti alhaalla :/

Minä KAUHISTUIN toissapäivän aamulla koulussa kun kaiuttimista tuli KRISTILLINEN AAMUNAVAUS. SIIS MITÄ H*LV*TT**!
Mitä tapahtui sekularismillemme? Mitä tapahtui aatteelle valtio erossa kirkosta? Mitä v***** te teette meidän kouluissamme selittämässä jostain 2000 vuotta vanhasta sairaasta kultista?

Kuka h*lv*tt* on antanu teille siihen luvan?

Tuli todella sairas olo, kun ajattelin koko ajan että koulurakennuksellinen oppilaita PAKOTETAAN kuuntelemaan aikuisten ihmisten satuja sosiopaattisesta jumalasta ja hänen ekstentrisestä "rakkaudestaan". Kenelläkään ei ollu varaa kieltäytyä kuuntelemasta tuota. Riippumatta aatteista tai uskontoryhmästä.

Siellä ne vain selitti, että jeesus on yksinvaltias ja *harhaluulo sitä* ja *harhaluulo tätä* ja *täysin keksittyä bullshittiä siellä* ja *ihmisen omaa itsetunnon alistamista täällä*.

Helvetti jättäkää meidät normaalit rauhaan :/
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Touko 2009, 14:00

Ei ne tuu meitä koskaa jättämään rauhaan. He ovat seonneita ja se satu mihin ne niin hrataasti uskovat on heille 100% totta. Vaikka mikään todiste maailmassa ei viittaakaan sen olemassa oloon. He tulevat aina tuputtamaan meille uskoaan ja yrittävät käänyttää meitä, ja pitävät niitä jotka eivät usko niin tyhminä ja hengettöminä ihmisinä...

Ja Ragendos Varmaan lukee tämän viestin niin haluaisin tietää miksi sitten tanssin kallion reunalla ?
Haluan vain päästä tuon kyseisen uskon kuplan läpi ja saada jotain OLIKEITA vastauksia.
Mutta se on näemmä mahdotonta koska seko uskovaiset vain sivuuttavat kaiki nuo kysymykset ja saarnaavat lissää Herrastaan.
Feel the LOVE

Tonza133
Aivan UFO

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 09 Touko 2009, 14:10

Aqua vitae kirjoitti:
Regendos kirjoitti:Minua uskonnot eivät häiritse, ellei niitä tuputeta tai ellei ne ole vaarallisia uskovalle. Siinä tapauksessa minulle se on okei.

Tähän minulla on jotain. Yritin jo eilen kirjoittaa, mutta servut olivat ilmeisesti alhaalla :/

Minä KAUHISTUIN toissapäivän aamulla koulussa kun kaiuttimista tuli KRISTILLINEN AAMUNAVAUS. SIIS MITÄ H*LV*TT**!
Mitä tapahtui sekularismillemme? Mitä tapahtui aatteelle valtio erossa kirkosta? Mitä v***** te teette meidän kouluissamme selittämässä jostain 2000 vuotta vanhasta sairaasta kultista?

Kuka h*lv*tt* on antanu teille siihen luvan?

Tuli todella sairas olo, kun ajattelin koko ajan että koulurakennuksellinen oppilaita PAKOTETAAN kuuntelemaan aikuisten ihmisten satuja sosiopaattisesta jumalasta ja hänen ekstentrisestä "rakkaudestaan". Kenelläkään ei ollu varaa kieltäytyä kuuntelemasta tuota. Riippumatta aatteista tai uskontoryhmästä.

Siellä ne vain selitti, että jeesus on yksinvaltias ja *harhaluulo sitä* ja *harhaluulo tätä* ja *täysin keksittyä bullshittiä siellä* ja *ihmisen omaa itsetunnon alistamista täällä*.

Helvetti jättäkää meidät normaalit rauhaan :/

Meillä on niitä joka torstai. Lisäksi koululla käy vielä vähän väliä seurakunnan nuorisotyöntekijöitä ja välillä on pappi puhumassa, tms. Ja kirkkoon on pakko mennä, ellei ole eronnut kirkosta, joka on monille mahdotonta...

Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Touko 2009, 14:15

Niinpä niin.... JA onko tuo tiedän mielestä'nne reilua ?? oikeuden mukaista ???
Näinkä Kirkko menee valtion ja yhteisen hyvinvoinnin edelle ? Uskonnot ehkä joskus johtivat maailmaa.
Mutta sen aika loppuu pian toivon ma.
Feel the LOVE

Aqua vitae
Vuoden foorumilainen 2009
Viesti:

ViestiKirjoittaja Aqua vitae » 09 Touko 2009, 14:18

Tonza133 kirjoitti:Meillä on niitä joka torstai. Lisäksi koululla käy vielä vähän väliä seurakunnan nuorisotyöntekijöitä ja välillä on pappi puhumassa, tms. Ja kirkkoon on pakko mennä, ellei ole eronnut kirkosta, joka on monille mahdotonta...

Tätä minä juuri tarkoitan. #%&@[]{?\+$¤£}()asdasdasdad !!

Taidanpa alkaa ajaa suurimittaisempaa sekularismi-projektia joskus. Saataisiin tällainen pelleily pois.
Ihminen halajaa taivaalle, koska sieltä näkee enemmän.

Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Touko 2009, 14:22

Samoin minä. Uskonnon vallanaika on pian päättymän. NOUSKAA VALTAAN VELJET !!! VAPAUDEN PÄIVÄ KOITTAA !
Feel the LOVE

Tonza133
Aivan UFO

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 09 Touko 2009, 14:53

Temesseus kirjoitti:
Tonza133 kirjoitti:Meillä on niitä joka torstai. Lisäksi koululla käy vielä vähän väliä seurakunnan nuorisotyöntekijöitä ja välillä on pappi puhumassa, tms. Ja kirkkoon on pakko mennä, ellei ole eronnut kirkosta, joka on monille mahdotonta...

Ja tässä taas nähdään tätä Suomen "uskonnonvapautta".
Meillä aamunavaukset pidetään koulun keskusradion kautta, ja joka keskiviikko sieltä tulee "Jeesus sitä, Jeesus tätä" -liirum laarumia. Vähintään sieltä tulee verenpainetta nostavaa gospel-musiikkia.

Siis juuri tätä meilläkin on. Ja kaiken lisäksi normaalisti saadaan pitää 10 min mittainen aamunavaus, mutta jostain syystä seurakunta saa pitää aina välillä 20 min aamunavauksen. Jos vaikka menisin itse pitämään vähänkään yli sen 10 min, niin siellä on joku heti katkaisemassa sen. Ja sen lisäksi täälläpäin lähestulkoon kaikki mahdollinen nuorisotoiminta on järjestetty seurakunnan kautta. Mukaan lukien nuorten leirit, konserttimatkat, tänäänkin oli matka korkeasaareen, jne.

Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Touko 2009, 15:01

Ja uskonnonhan pitäisi olla oma henk koht asia. mutta ilmeisesti se ei mene kaikille vatipäille selväksi...
Feel the LOVE

Rabiljus
Maahinen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Rabiljus » 09 Touko 2009, 15:07

''Haluan vain päästä tuon kyseisen uskon kuplan läpi ja saada jotain OLIKEITA vastauksia.''

jaa ,pidät uskoa kuplana,vaikka ihmiset ovat valmiita kuolemaan tämän uskonsa takia maissa joissa krisittyjä vainotaan,
jos jeesus on pelkkää mielikuvitusta kuten vaikka mikki hiiri ja raamattu on satukirja.niin miksi kristittyjä on ollut 2000 vuotta ja tänä päivänä se on suurin uskonto,mikki hiiret ja batmanit elää aikansa ja vaihtuu uusiin satuihin,mutta jeesus elää
ja voi hyvin.kenenkä puolesta sinä zrud olisit valmis kuolemaan,ihan varmasti esim oman perheensjäsenesi puolesta,mutta et esim satukirjan hahmon puolesta.

''Samoin minä. Uskonnon vallanaika on pian päättymän. NOUSKAA VALTAAN VELJET !!! VAPAUDEN PÄIVÄ KOITTAA !''

niinhän se jeesus sanoo raamatussa,että löytäneekö hän uskoa maan päältä,kun hän palaa,valitettavasti
olen pahoillani jeesuksen puolesta,miljoonat ihmiset ovat samaa mieltä kuin sinä zrud.

Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Touko 2009, 15:13

Ja se on vain hyvä asia että päästään noinkin elämää rajoittavasta tavasta kuin kiihko uskovaisuus.
Ja en olisi valmis kuolemaan kenenkään puolesta. Vaalin elämääni ja se on minun ja kenelläkään ei ole oikeutta siihen.
Ja miksi jeesuksen satu ei kuole on se koska ne jotka siihen uskovat tuputtavat samaa fiktiota lapsilleen ja ne lapsilleen ja niin edes päin.

MUTTA voisi tästä ONNEA KIITTÄÄ että Kirkosta eroaminen on lisääntynyt ja lisääntynyt vuosi vuodelta.
ihmiset alkavat vihdoin ja viimein tajuamaan että ELÄÄ VOI ihan samalla tavalla oli kirkossa tai ei.
Vaikke et ole kirkossa ei se snia estä jumalaan jeesukseen uskomaan.

Jumaalaa kun eu ole, ihmiset ovat luoneet omat jumalansa.
Ja he uskoat vain sillä tavalla millä itse haluavat.

Ihminen vain haluaa jonkin ns selityksen tälle kaikelle, jotkut turvautuvat jeesustelu satuun, ja toiset ns REALISTISEEN ratkaisuun eli evoluutioon ja sille että kaikkiin kysymyksiin ei ole vastauksia. Se olisi vain viisaampaa hyväksyä.
Feel the LOVE

Tonza133
Aivan UFO

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 09 Touko 2009, 15:20

Rabiljus kirjoitti:''Haluan vain päästä tuon kyseisen uskon kuplan läpi ja saada jotain OLIKEITA vastauksia.''

jaa ,pidät uskoa kuplana,vaikka ihmiset ovat valmiita kuolemaan tämän uskonsa takia maissa joissa krisittyjä vainotaan,
jos jeesus on pelkkää mielikuvitusta kuten vaikka mikki hiiri ja raamattu on satukirja.niin miksi kristittyjä on ollut 2000 vuotta ja tänä päivänä se on suurin uskonto,mikki hiiret ja batmanit elää aikansa ja vaihtuu uusiin satuihin,mutta jeesus elää
ja voi hyvin.kenenkä puolesta sinä zrud olisit valmis kuolemaan,ihan varmasti esim oman perheensjäsenesi puolesta,mutta et esim satukirjan hahmon puolesta.

''Samoin minä. Uskonnon vallanaika on pian päättymän. NOUSKAA VALTAAN VELJET !!! VAPAUDEN PÄIVÄ KOITTAA !''

niinhän se jeesus sanoo raamatussa,että löytäneekö hän uskoa maan päältä,kun hän palaa,valitettavasti
olen pahoillani jeesuksen puolesta,miljoonat ihmiset ovat samaa mieltä kuin sinä zrud.

Jeesukseen uskotaan vieläkin, koska sitä uskoa on viljelty ympäriinsä. Jos olisit muutaman vuosisataa sitten yrittänyt erota kirkosta olisit joutunut pannaan. Aikoinaan kristinuskoa levitettiin tyylillä usko tai kuole. Ja kuten tiedämme, lapset ovat herkkiä kaikelle tälläiselle, joten kun sitä uskoa viljellään lapsille syntymästä asti, niin he uskovat siihen myös myöhemmällä iällä. Pitää myös muistaa, että moni muu paljon vanhempikin uskonto on olemassa? Miksi nämäkään eivät ole kadonneet? Ovatko nekin oikeassa?

Rabiljus
Maahinen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Rabiljus » 09 Touko 2009, 15:53

Huomaatko Tonza133,että et puhu Pyhästä Hengestä mitään.
raamatun mukaan pyhä henki on se joka synnyttää uskon.
ihminen ei usko omasta voimastaan jeesukseen
eikä pysty sanomaan ilman pyhää henkeä,että jeesus
kristus on herra

usko on lahja jonka jumala antaa,aina on ollut nimikristittyjä jotka ovat lapsesta asti käyneet kirkossa
jne..on ero nimikristityllä ja elävällä uskolla,nimikristityt eroavat ennemin tai myöhemmin kirkosta
koska heillä ei ole pyhää hnkeä sydämessään joka pitäisi heidän uskoaan elävänä.

synnin tähden ihmisellä on kivisydän,ja raamatun mukaan jeesus on sydämen maaperän muokkaaja
joka kun ihminen kuulee jumalan sanaa pehmittää ihmisen sydäntä vastaanottaman sitä.
pyhä henki toimii jumalan sanan kautta synnyttäen uskon.uskossa on kysymys uskosta.

pyhä henki toimii uskon kautta.

joh3
1 Fariseusten joukossa oli Nikodemos-niminen mies, juutalaisten neuvoston jäsen. 2 Hän tuli yöllä Jeesuksen luo ja sanoi: "Rabbi, me tiedämme, että sinä olet Jumalan lähettämä opettaja. Ei kukaan pysty tekemään sellaisia tunnustekoja kuin sinä, ellei Jumala ole hänen kanssaan." 3 Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa." 4 Nikodemos kysyi: "Miten joku voisi vanhana syntyä? Miten joku voisi mennä takaisin äitinsä kohtuun ja syntyä toisen kerran?"

5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan. 6 Mikä on syntynyt lihasta, on lihaa, mikä on syntynyt Hengestä, on henkeä. 7 Älä kummeksu sitä, että sanoin sinulle: 'Teidän täytyy syntyä uudesti.' 8 [i] Tuuli* puhaltaa missä tahtoo. Sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee. Samoin on jokaisen Hengestä syntyneen laita."

Hesekiel:
11:19 Ja minä annan heille yhden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne, ja minä poistan kivisydämen heidän ruumiistansa ja annan heille lihasydämen,
36:26 Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.

matt13:
Hän sanoi: "Mies lähti kylvämään. 4 Ja kun hän kylvi, osa siemenestä putosi tien oheen, ja linnut tulivat ja söivät jyvät. 5 Osa putosi kallioiseen paikkaan, missä jyville ei ollut paljon maata. Ne nousivat kohta oraalle, koska maata ei ollut syvälti, 6 mutta auringon noustua oraat helteessä kuivettuivat, koska niillä ei ollut juurta. 7 Osa taas putosi ohdakkeisiin, ja ohdakkeet kasvoivat ja tukahduttivat oraan. 8 Mutta osa jyvistä putosi hyvään maahan ja antoi sadon, mikä sata, mikä kuusikymmentä, mikä kolmekymmentä jyvää. 9 Jolla on korvat, se kuulkoon

18:Kuulkaa siis, mitä vertaus kylväjästä tarkoittaa. 19 Aina kun joku kuulee sanoman valtakunnasta eikä ymmärrä sitä, tulee Paholainen ja sieppaa pois sen, mikä hänen sydämeensä on kylvetty. Tätä tarkoittaa tien oheen kylvetty siemen. 20 Kylvö kallioiseen paikkaan kuvaa sitä, joka sanoman kuullessaan heti ottaa sen iloiten vastaan 21 mutta joka kestää vain hetken, koska häneltä puuttuvat juuret. Kun tulee ahdinko tai vaino sanan tähden, hän luopuu kohta. 22 Kylvö ohdakkeisiin tarkoittaa ihmistä, joka kuulee sanan mutta jossa sana ei tuota satoa, koska tämän maailman huolet ja rikkauden viettelys tukahduttavat sen. 23 Mutta kylvö hyvään maahan kuvaa ihmistä, joka kuulee sanan ja ymmärtää sen. Nämä ihmiset tuottavat satoa: kuka sata, kuka kuusikymmentä, kuka kolmekymmentä jyvää."

Jeesukseen uskotaan vieläkin, koska sitä uskoa on viljelty ympäriinsä

aivan,kun jumalan sanaa luetaan,niin pyhä henki alkaa vaikuttamaan ihmisen sydämessä,lue ylläoleva jeesuksen vertaus.
tietysti voit kieltää hengen olemassaolon ja selittää kaiken psykologialla.mutta jos se olisi vain psykologiaa niin se ei kestäisi>>'
'Kylvö kallioiseen paikkaan kuvaa sitä, joka sanoman kuullessaan heti ottaa sen iloiten vastaan 21 mutta joka kestää vain hetken, koska häneltä puuttuvat juuret. Kun tulee ahdinko tai vaino sanan tähden, hän luopuu kohta.''

Tonza133
Aivan UFO

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 09 Touko 2009, 16:00

Tuon Jeesuksen voi ihan hyvin korvata Pyhällä hengellä tai jumalalla. Tosiasiat eivät muutu.
Et selittänyt, miksi on kristinuskoja vanhempia uskontoja, jotka ovat silti hengissä?
Ja koitappa todistaa jotain ilman raamattua?
Ja miksi tämä pyhä henki vaikuttaa vain osaan ihmisistä?
Ja jos jomala on kaikki voipa, niin miksi sitten on pahuutta?
Jos jumala antaa pahuutta olla olemassa hän ei ole niin hyvä, kuin raamattu väittää?
Ja jos hän ei voi pahuudelle mitään, niin hän ei ole kaikkivoipa?

Ja jos vaikka jatkettaisiin tätä tuolla Uskonnot aiheessa?
Viimeksi muokannut Tonza133, 09 Touko 2009, 16:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Touko 2009, 16:07

Ja REbi kulta... ellet tiennyt niin kristin uskoa viljeltiin muodoss USKO TAI KUOLE !
Siinä ei oaljon liirum laarum fiktio herran sanat pehmitä yhtään mitään.
Feel the LOVE

Rabiljus
Maahinen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Rabiljus » 09 Touko 2009, 16:30

''Et selittänyt, miksi on kristinuskoja vanhempia uskontoja, jotka ovat silti hengissä?''

tämä kuulostaa varmasti typärältä mielestäsi,mutta täytyy ottaa henkiolento nimeltä s*atana huomioon,
s*atana on luonut kaikki väärät uskonnot maan päälle.

saatanan olemuksesta:Ray Stedman huomauttaa, että "koska Paholainen on valehtelija ja murhaaja, hänen työnään on eksyttäminen ja tuhoaminen. Siinä on selitys kaikelle sille, mitä on tapahtunut ihmiskunnan historiassa. Ketä Paholainen ei voi eksyttää, sen hän yrittää tuhota, ja ketä hän ei pysty tuhoamaan, en hän koettaa eksyttää''.

s*atana tuhoaa ihmisiä synnin kautta ja eksyttää väärien uskontojen kautta
hän ilmestyy aina hyvyyden lähettiläänä(enkeli gabrielin ilmestys muhammedille)/gautama budhan valaistuminen)

2korr
14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi. 15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun.

s*atana haluaa sitä palvontaa väärien uskontojen kautta,mitä hän ei saanut taivaassa,s*atana pitää näitä vääriä uskontoja elossa koska hän haluaa eksyttää mahdollisimman monia ihmisiä evankeliumista.

s*atana muuttaa valon pimeydeksi ja pimeyden valoksi
esim:jumalan sana opettaa,että on taivas ja helvetti ja puhuu synnistä.
niin mitä esim buudhalaisuus opettaa:ei ole jumalaa,jälleensyntymistä,sensijaan,että olisi taivasta ja helvettiä.
samaanaikaanhan sekä kristinusko ja buddhalaisuus eivät voi olla oikeassa,sillä joko jumala on tai ei ole.
buddhalaisuudessa on jalot moraaliset pyrkimykset ja saatanalle on ihan sama mihin ihminen uskoo.
koska hän tietää henkiolentona,että ainoastaan jeesuksen kristuksen kautta pääsee jumalan luokse.

true form of lucifer: http://www.youtube.com/watch?v=h6bWd_Kj0p0

Tonza133
Aivan UFO

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 09 Touko 2009, 16:33

Et selittänyt tätä kysymystä, jonka esitin? Jos jumala on kaikkivoipa, niin miksi sitten on pahuutta?

Rabiljus
Maahinen
Viesti:

ViestiKirjoittaja Rabiljus » 09 Touko 2009, 16:49

koska silloin jumalan pitäisi tuhota koko ihmiskunta,pahuus on ihmisestä lähtöisin,synti lähtee ihmisestä.
jumalan ratkaisu pahuuteen on jeesus kristus,ja siksi raamatussa sanotaan että evankeliumi on julistettava kaikkeen maailmaan.ihmisen täytyy muuttua,ja ihminen muuttuu pyhän hengen vaikutuksesta.

jumala ei voi ratkaista pahuutta astumalla alas taivaasta,koska pahuus on ihmisissä.ihmisten täytyy muuttua.
jumala on tehnyt kaikn puolestamme lähettämällä ainoan poikansa,että hänen elämänsä pyhän hengen kautta tulisi meidän sydämeemme ja muuttaisi meidät.

vaikka maailmassa oliskin kourallinen hyviä ihmisiä jäljellä niin jumala on rakastava jumala eikä halua tuhota loppuja luomiaan ihmisiä.itseasiassa jumala on niin rakastava että vaikka maailmassa olisivain yksi paha ihminen ollut niin hän olisi lähettänyt jeesuksen kuolemaan tämän puolesta.

kaikki huipentuu uuteen taivaaseen ja uuteen maahan jossa saatanaa,syntiä ja eksytystä ei enään ole,ja ihmiset jotka ovat olleet uskiollisia jeesukselle saavat hallita hänen kanssaan ikuisesti.

Zrud
Loch Nessin Hirviö
Viesti:

ViestiKirjoittaja Zrud » 09 Touko 2009, 17:10

Eli sinun mielestäsi Kristinusko on se ainoa ja oikea ja buddhalaisuus hindulaisuus jne jne on kaikki itse herra saatanan luomia uskontoja ??? ET voi v*ttu olla tosissasi ?
Feel the LOVE

Tonza133
Aivan UFO

ViestiKirjoittaja Tonza133 » 09 Touko 2009, 18:38

Rabiljus kirjoitti:koska silloin jumalan pitäisi tuhota koko ihmiskunta,pahuus on ihmisestä lähtöisin,synti lähtee ihmisestä.
jumalan ratkaisu pahuuteen on jeesus kristus,ja siksi raamatussa sanotaan että evankeliumi on julistettava kaikkeen maailmaan.ihmisen täytyy muuttua,ja ihminen muuttuu pyhän hengen vaikutuksesta.

jumala ei voi ratkaista pahuutta astumalla alas taivaasta,koska pahuus on ihmisissä.ihmisten täytyy muuttua.
jumala on tehnyt kaikn puolestamme lähettämällä ainoan poikansa,että hänen elämänsä pyhän hengen kautta tulisi meidän sydämeemme ja muuttaisi meidät.

vaikka maailmassa oliskin kourallinen hyviä ihmisiä jäljellä niin jumala on rakastava jumala eikä halua tuhota loppuja luomiaan ihmisiä.itseasiassa jumala on niin rakastava että vaikka maailmassa olisivain yksi paha ihminen ollut niin hän olisi lähettänyt jeesuksen kuolemaan tämän puolesta.

kaikki huipentuu uuteen taivaaseen ja uuteen maahan jossa saatanaa,syntiä ja eksytystä ei enään ole,ja ihmiset jotka ovat olleet uskiollisia jeesukselle saavat hallita hänen kanssaan ikuisesti.

Mutta jos kerran jumala on kaikkivoipa, niin hänhän voisi tehdä mitä tahansa?
Ja jos jumala olisi niin täydellinen, niin hän ei olisi luonut ihmistä tälläiseksi "syntiin lankeavaksi".

Trauma
Vampyyri

ViestiKirjoittaja Trauma » 09 Touko 2009, 19:24

Paradoksi: Onko Jumala niin kaikkivoipa, että pystyy luomaan kiven jota ei jaksa edes itse nostaa?

Palaa sivulle “Parapsykologia”