ShadowPeople kirjoitti:Tuli mieleen seuratessani, että itsellä on myös kolmio kehossa, tosin se on oikean puoleisessa rinnassa (Olen mies) Ilmestyi noin puolivuotta sitten ja huomasin sen tullessa suihkusta. Siinä se olla ällöttää.
Danae kirjoitti:ShadowPeople kirjoitti:Tuli mieleen seuratessani, että itsellä on myös kolmio kehossa, tosin se on oikean puoleisessa rinnassa (Olen mies) Ilmestyi noin puolivuotta sitten ja huomasin sen tullessa suihkusta. Siinä se olla ällöttää.
Siis se on sulla vieläkin?
Tulee mieleen ihan jokinlainen koepalan otosta jäänyt arpi. Kaverillani (miespuolisella) oli allergiatestin vuoksi pienenä otettu rinnasta koepala ja sillä on yhä sellainen melko pyöreä, joskin epätasainen ihosta koholla oleva arpi siinä kohdassa.
Mutta miksihän teillä juuri kolmio, ja mistä tullut? Koepalaahan sinusta ei ainakaan tietääksesi ole otettu..Selittämätöntä..
ShadowPeople kirjoitti:Tuli mieleen seuratessani, että itsellä on myös kolmio kehossa, tosin se on oikean puoleisessa rinnassa (Olen mies) Ilmestyi noin puolivuotta sitten ja huomasin sen tullessa suihkusta. Siinä se olla ällöttää.
Palaa sivulle “Epätavalliset kokemukset ja havainnot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa