Ulwoja kirjoitti:Kerran koitin keittiössä vasiten kattoo kiinni olevan television ruutuun tarkasti ja se heijasti ouosti keittiössä joitan kalusteita ja näytti kun siinä olis ollu ihminen. Naurahdin ja sitten katsoin sitä tarkasti. Se yhtäkkiä lähti tekeen niinku käveliaskelia ja samalla kuulu oikeestikkin kävelyaskelten ääniä vaikka olin yksin kotona. Pelottavaa.
Arctica kirjoitti:Jaajaa.. pitääpä koittaa ens yönnä. Meille tulee pari kaveria yöksi ja katsotaan yöllä kauhuleffoja : P
Zrud kirjoitti:Ja tämä on totta, koska sitä ei voi todistaa vääräksikään
Reikämies kirjoitti:Ite ainakin kattelen avoimesti näitä hommia.
Siis miksei kummittelevassa paikassa voisi kummitus tulla peiliin? Jos aatellaan nii ihan hyvin vois olla...
Ärsyttää ku porukka tyrmää kaiken iha suoralta kädeltä
Aqua vitae kirjoitti:Reikämies kirjoitti:Ite ainakin kattelen avoimesti näitä hommia.
Siis miksei kummittelevassa paikassa voisi kummitus tulla peiliin? Jos aatellaan nii ihan hyvin vois olla...
Ärsyttää ku porukka tyrmää kaiken iha suoralta kädeltä
Porukka tyrmää teorian kuin teorian todistusaineiston puutteessa.
Riippuu tietysti täysin henkilöstä, mikä kelpuutetaan todistusaineistoksi. Huhut ja juuri nämä viitosluokkalaiset urbaanit legendat saattavat kelvata joillekin.
Minulle ne ovat vain anekdoottista todistusaineistoa.
Zrud kirjoitti:Reikämies... vaivaantuisit edes lukemaan enemmän kuin yhden kommentin.
Tässä puhuttiin siitä että meni minne tahansa paikkaan missä on pimeetä ja peili. ei edes väkisin paikkaan missä kummittelee.
Ja sanoo peilin edessä 3x Bloody Mary tai 666. niin Joko päätön naineen verisessä mekossa tai itse Mr.Paholainen ilmestyy peiliin... Siit' tässä puhuttiin. Moista pelottelu chaissea kuulin ala-asteella. Ja varteen otettavat "kummitusten metsästäjät" eivät edes kehtaa puhua moisesta paskasta.
Palaa sivulle “Parapsykologia”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa