JD Matthew kirjoitti:niin kuin lentävä hollantilainen?
Itse-asiassa kuulostaa hullulta mutta USKON siihen
JD Matthew kirjoitti:niin kuin lentävä hollantilainen?
Ali G- kirjoitti:JD Matthew kirjoitti:niin kuin lentävä hollantilainen?
JD Matthew kirjoitti:Ali G- kirjoitti:JD Matthew kirjoitti:niin kuin lentävä hollantilainen?
itsekkin uskoin kun katsoin paavo pesusientä, myöhemmin tajusin että se on pelkkä taruolento.
tai jokin sellainen
Ali G- kirjoitti:JD Matthew kirjoitti:Ali G- kirjoitti:JD Matthew kirjoitti:niin kuin lentävä hollantilainen?
itsekkin uskoin kun katsoin paavo pesusientä, myöhemmin tajusin että se on pelkkä taruolento.
tai jokin sellainen
Tarkoitin että uskon sellainen kadonnut laiva, joka katosi jäljettömiin on olemassa! But in fact
Lentävä hollantilainenhan on nähty muutaman kerran
Chainsaw kirjoitti:Miksi te Lentävästä Hollantilaisesta puhutte merenneitoja koskevassa aiheessa?
Merenneidot.. En itsekään näe niitä kauniina naisina, joilla on kalan pyrstö ja yläruumis kuin tavallisella ihmisellä.
Meren pohjasta saattaisi löytyä sinne sopeutuneita eliöitä, mahdollisesti myös ihmisiä muistuttavia olentoja. Olisiko kyseessä peräti kadonneen Antlantiksen ihmisiä tai heidän jälkeläisiään, jotka ovat vuosien saatossa muuttuneet mereneläviksi? Homo sapiensithan polveutuvat liskoista ( ? ), ja jos 'merenneitojen' evoluutio on palannut takaisin sinne liskomuotoonsa. Vedessä eläviä liskoimmeisiä. Jänniä teorioita minulla, eikös?
Meren pohjista siis löytyy todella mielenkiintoisia ja erikoisia elukoita, enkä ihmettelisi jos jokin niistä muistuttaisi jotain, jota me kutsumme merenneidoksi..
Ali G- kirjoitti:
Kehitys liskosta Ihmiseksi kesti vuosi miljoonia, joten pistetään sekin nyt sivuun...
Toi Atlantis-juttu kuulosti ihan joltain Helena Blavatskyn tieteishömpältä!
En siis usko siihen, en usko että ihmisellä ja mahdollisella merenneidolla on mitään tekemistä toistensa kanssa! Mutta kyllä niitä "merenneitoja" on ollut olemassa, ja ehkä on vieläkin...
ValkeaLeidi kirjoitti:Joskushan valtamerten rannoille huuhtoutuu selittämättömiä ruhoja, joita kaikkia sanotaan "valaiksi". Jossain tuolla kymmenen kilometrin syvyisissä vesissä on valtavasti kaikenlaisia "hirviöitä", jotka elävät siellä ilman auringonvaloa. Olen aina ollut kiinnostunut juuri näistä olennoista. Ne, joista löytyy kuvia ovat jo niin mielikuvituksellisen ja meikäläisittäin vääristyneen näköisiä, että kiinnostaisi todella tietää, mitä muuta siellä on.
Merenneito oli lapsena yksi suosikkileikeistäni, tosin se oli sellainen Disneytyyppinen. Joskus olen nähnyt kuvia ihmisten huijausmielessä tekaisemista merenneitoväärennöksistäkin. En kyllä voi sanoa uskovani merenneitoihin, tosin eihän sitä koskaan tiedä, kuten edelliset ovat jo sanoneet, meri on tutkimaton vielä suureksi osaksi.
JD Matthew kirjoitti:ne merenneidot (jos niitä nyt edes on) muistuttaisivat ehkäpä eniten delfiinejä tai sen suuntaisia meressä eläviä nisäkkäitä.
Rie-chan kirjoitti:Yhdessä Usko tai Älä ohjelman jakson lopussa esiteltiin ''merenneidon ruumis'', joka todellisuudessa oli taidokkaasti yhteen ommeltu kalanpyrstö ja pienen apinan ylävartalo..
Aika aidolta näytti, ja vaikkei se aito ollutkaan, haluan uskoa että merenneidot ovat oikeasti olemassa.
On hyvä kun voi uskoa johonkin..
Palaa sivulle “Kryptotieteet ja taruolennot”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa