Regendos kirjoitti:Todisteita siitä, että he olisivat oikeita vampyyreitä, tuskin tulee olemaan. Ehkäpä juuri siksi, koska niitä ei ole. Jos olisin oikea vampyyri, minä en kieltäytyisi mistään todisteiden annosta, päinvastoin, antaisin ihmisten yrittää kaikkensa todistaessaan minua ihmiseksi. Tai sitten vedotaan omaan kunniaan tai vastaavaan, jottei tarvitse vilautella syntymätodistusta jne.
Ja minusta on naurettavaa väittää, että vampyyriromaanit todistaisivat heidän olemassaolon. Siinätapauksessa joutuisin pitämään jokaista fantasiakirjaa totena.
oupirdieu kirjoitti:Ne ihmiset, jotka ovat ylemmän tason saavuttamisen arvoisia, uskovat meihin ja tulevat luoksemme. Te loput, no, teidän uskollanne ei ole väliä.. älkääkä yrittäkö miettiä kuinka vampyyrit käyttäytyisivät teidän mielestänne. Kaikki mitä oletatte vampyyreistä on teidän oman rotunne keksimää ja puolet siitä on väärää.
Kumma, kun paranormaalien ilmiöiden foorumilla ollaan näinkin ahdasmielisiä paranormaaliutta kohtaan...![]()
Hyvästi, olen jälleen nähnyt mihin ihmisrodusta on, ja mihin siitä ei ole.
- LORD VLVL
Phantom kirjoitti:Oho vähä jänskää oikea vampyyri paranormaali blogilla.jaaha no eipä siinä taidan mennä paskalle, sen kanssa olen suht samanarvoinen. Tässä topikissa tunnen itseni niin ala-arvoiseksi. Outo homma että joudutte syömään samaa ruokaa kuin me vaikka olemme ala arvoisempi rotu. Emmehän me ihmisetkään syö koiran ruokaa. samoin joudutte maksamaan vuokraa tai lainan lyhennystä jollekin alempi arvoisen rodun edustajista. Samoin joudutte asumaan samoilla seuduilla samoissa kopeissa kuin me alempi arvoiset. Samoin maksatte veroa ja jos lääkäriä yleensä tarvitsette teitä hoitaa joku alempi arvoisen rodun edustaja jonka palkan te olette maksaneet vero rahoilla. Kävelette punaisia päin ja alempi arvoisen rodun edustaja tulee ja antaa ylempi arvoisen rodun edustajalle sakot ja hänenkin palkan te maksatte. Säälittävää sanon minä. Toisin sanoen asutte koiran kanssa koiran kopissa ja syötte vielä samaa ruokaa ja paskotte samaan laatikkoon ja olette samanlaisessa yhteiskunnan talutusnuorassa kuin me kaikki alemman ihmisrodun edustajat. Ei vaikuta kovin ylempi arvoiselta rodulta minun mielestä.
![]()
![]()
. Loppupeleissä täällä te vaan kirjottelette jollain foorumilla ja todisteita ylemmästä rodusta ei ole missään eli ns:paskan jauhantaa koko homma.
Ps: Taisit ainaki kattoa euro viisut herra "lordi" tosi omaperästä
- Phantom
Exitium kirjoitti:Ois kyl mahtia käydä tollases tapaamisessa. Onko teitä paljon tampereella?
DS8 kirjoitti:Exitium, väitit ylempänä ettei vampyyreistä ole okkultistisia kirjoituksia? Olet väärässä.
Konstantinos, Vampires - The occult truth. (Llewelyn, 2001) + n.3 muuta kirjaa, joiden kirjoittajista en tiedä.
Konstantinoksen kirjoja omistan, ja kokemuksesta tiedän että hän kirjoittaa hyvin ja omasta henk. koht. kokemasta.
Sitten itse asiaan:
Jos psyykkiset vampyyrit lasketaan vampyyreiksi, niin heistä on todisteitakin. Energian imeminen vaatii omat tekniikkansa, ja sillä on omat hyötynsä. Pelkällä energialla ei selviä hengissä, mutta kuulemani mukaan sekin vahvistaa.
Aqua vitae kirjoitti:Exitium kirjoitti:Ois kyl mahtia käydä tollases tapaamisessa. Onko teitä paljon tampereella?
Anjalaan matkasi käyköön, jos haluat Oupirscheja tavoittaen.
;]
Exitium kirjoitti:DS8 kirjoitti:Exitium, väitit ylempänä ettei vampyyreistä ole okkultistisia kirjoituksia? Olet väärässä.
Konstantinos, Vampires - The occult truth. (Llewelyn, 2001) + n.3 muuta kirjaa, joiden kirjoittajista en tiedä.
Konstantinoksen kirjoja omistan, ja kokemuksesta tiedän että hän kirjoittaa hyvin ja omasta henk. koht. kokemasta.
Sitten itse asiaan:
Jos psyykkiset vampyyrit lasketaan vampyyreiksi, niin heistä on todisteitakin. Energian imeminen vaatii omat tekniikkansa, ja sillä on omat hyötynsä. Pelkällä energialla ei selviä hengissä, mutta kuulemani mukaan sekin vahvistaa.
En luokittele noin nuoria kirjoja varteen otettaviksi opuksiksi!
Aqua vitae kirjoitti:No jos vaikka jaksaisit itse lisätä lopussa tuon pois jäävän sulun siihen perään.
Toimii vallan mainiosti sen jälkeen.
Aurelia kirjoitti:Olipa viihdyttävä ketju![]()
Kieli oli yllättävän helppo oppia, ei mennyt kun muutamia minuutteja siihen, että pääsi jutun jyvälle. Tosin kun verbaalinen lahjakkuuteni on huipputasoa niin ei mikään ihme.
Aqua vitae kirjoitti:Aurelia kirjoitti:Olipa viihdyttävä ketju![]()
Kieli oli yllättävän helppo oppia, ei mennyt kun muutamia minuutteja siihen, että pääsi jutun jyvälle. Tosin kun verbaalinen lahjakkuuteni on huipputasoa niin ei mikään ihme.
Ei se helppo Oupirschiaani olekaan mikään haaste ;] Hienosti muuten ohimennen itsekehaistu kommentti : )
Mutta viimeaikoina, jos olet sattunut siellä käymään, niin Oupirschiaania sovelletaan nykyään enemmän kieliin, kuten ranskaan, italiaan, latinaan etc.
Ei vieläkään toki mikään haaste kaltaiselleni verbaaliselle nerolle ;]
Palaa sivulle “Muut selittämättömät asiat”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa